Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عباس گودرزی عصر امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: کارخانه شیر خشک این شهرستان که پس از ٣٠ سال احیاء شده است به زودی به مرکز پالایشگاه شیر ایران تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: کارخانه شیر خشک شهرستان بروجرد در حال حاضر روزانه ٢٠٠ تن شیر دریافت می‌کند که این میزان به یک هزار تن در روز قابل ارتقاء است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش منابع آبی خاطرنشان کرد: در راستای رفع این مشکل اقداماتی صورت گرفته که احداث ۴ بند خاکی در روستاها از جمله آنها است.

گودرزی با اشاره به آغاز اجرای عملیات بند خاکی روستای ولچهران شهرستان بروجرد افزود: دو بند خاکی روستاهای گندل گیلان و قلعه میرزا این شهرستان احداث و بند خاکی ردستای زرشکه نیز پیشرفت ٨٠ درصدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته در راستای کاهش مشکل آب در بخش کشاورزی و آب شرب شهرستان بروجرد تخصیص آب از دو سد در دست احداث آبسرده و شهید بروجردی این شهرستان افزایش چشمگیری داشته است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود نقد را رسالت خبرنگاران خواند و افزود:نقد باید منصفانه و در عین حال با هدف هدایت مخاطب به سمت خوبی ها باشد.

گودرزی تاکید کرد: نقد نباید برای مچ گیری و تخریب از روی بغض باشد چرا که نتیجه ای جز سرنوشت افرادی که هم اکنون در کشورهای بیگانه بر ضد مردم فعالیت می‌کنند به دنبال ندارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شیر بروجرد پالایشگاه بند خاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از توقیف یک دستگاه تریلر حامل ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان بروجرد خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بروجرد در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه تریلر کشنده حامل بار مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در تحقیقات از این خودرو موفق به کشف ۳ هزار و ۸۰۰ طاقه پارچه خارجی فاقد مجوز و قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله توقیف شده بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم به همراه پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.  

سردار الهی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولیدات داخلی و حمایت از قشر زحمتکش کارگر، مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان و مخلان اقتصادی با قاطعیت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت