Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان ضمن سفارش به تقوای الهی در ماه خودسازی محرم و ماهی که متعلق به امام حسین (ع) است اظهارداشت: محرم میدان عمل است و در این ماه شهادت و مصداق خارجی آن را می‌بینیم و قرآن تفسیر و تبیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در ماه محرم امام حسین(ع) بهای اینکه خدا بشریت را عبث نیافریده به جهانیان نشان داد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه ماه محرم مانند ماه رمضان بوده و این ماه قرآن ناطق است و به انسان‌ها بصیرت، آگاهی و علم توامان با عقل می‌دهد تصریح کرد: ایثار و شهادتی که قرآن می‌گوید چه زیبا در کربلا عملیاتی شد.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته افزود: ۲۲ مرداد روز تشکل‌های اجتماعی است تا دولتمردان شفاف با مردم حرف بزنند و خیلی از این مردم عهده دار کارها شوند.

حجت الاسلام راهداری گفت: ۲۳ مرداد روز مقاومت اسلامی بوده و شورای عالی انقلاب فرهنگی این روز را نامگذاری کرده تا یادآوری کند درخت مقاومت نتیجه داده و حزب الله به جهان عرب عزت بخشیده است.

وی با بیان اینکه ۲۶مرداد سالروز ورود آزادگان است و این افراد قرآن ناطق و سند زنده انقلاب اسلامی هستند خاطرنشان کرد: امیدوارم در پناه خدا روز به روز به عزت جمهوری اسلامی افزوده شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال مس رفسنجان تمرینات خود را برای دیدار با گل‌گهر سیرجان پشت سر می‌گذارد و مباحث تاکتیکی و فنی را زیر نظر محرم نویدکیا دنبال می‌کنند.

بازیکنان مس رفسنجان زیر نظر کادرفنی این تیم ابتدا به گرم کردن بدن‌های خود پرداختند و پس از آن با کاورهای رنگی به کارهای تاکتیکی پرداختند.

محرم نویدکیا و دستیارانش عملکرد بازیکنان را با دقت زیادی دنبال می‌کردند و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کردند.

بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی که دارند و نتایج خوبی که کسب کردند تمرین با نشاطی را پشت سرگذاشتند و با شرایط خوبی که دارند آماده دربی حساس کرمان می‌شوند.

در ادامه تصاویری از تمرین مس رفسنجان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)