Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودرضا رضایی در خصوص میزبانی ایران در مرحله نهایی انتخابی 2022 قطر اظهار داشت: میزبانی ایران در رقابت های دور نهایی انتخابی جام جهانی برای کشورمان بسیار مهم بوده و همه از اهمیت موضوع آگاهند. مردم عزیز کشورمان نیز به واقع لحظه شماری می کنند که تیم ملی ایران در کشور و ورزشگاه ملی خودش بازی کند. از اوایل حضور آقای عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون، این مساله به شکل جدی در دستور کار ایشان قرار گرفت و تقریبا به طور شبانه روزی همه ارکان مرتبط فدراسیون در این خصوص فعالیت های جدی خود را آغاز و پیگیری کردند؛ نامه نگاری ها و ارتباطات مختلفی با کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته، تمام مواردی که ممکن بود در فهرست نقایص قرار بگیرد، رفع شده و امیدواریم بتوانیم حق خود را که همانا میزبانی در ایران است، محقق سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایران به لحاظ فنی و مواردی که به آن نیاز داریم، آماده میزبانی است. در تمام این مدت با هدایت عزیزی خادم جلسات متعددی به صورت آنلاین در این موضوع برگزار شده و امیدواریم در مرحله نهایی انتخابی به عنوان میزبان باشیم و تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف حریفان خود برود.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال گفت: سعی کرده ایم تمام حالت ها را در نظر بگیریم و در جلساتی که داشتیم، تیم ملی برای هر دو شرایط چه میزبانی ایران در تهران و چه عدم میزبانی کشورمان از بازی های خانگی، برنامه ریزی خود را انجام داده است.

مدیر رسانه تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اگر میزبانی به ما تعلق نگیرد و مجبور به بازی در خارج از خانه باشیم، یک برنامه در دستور کار تیم ملی قرار خواهد گرفت و اگر میزبانی به ایران بازگردد، برنامه خاص و مشخص دیگری داریم. بدون شک بر عهده گرفتن میزبانی باعث خرسندی جامعه فوتبال و مردم عزیزمان خواهد بود. امیدوارم نتایج مثبت در این زمینه رخ دهد و اخبار خوبی که به نفع فوتبال ملی ایران است، تا پایان هفته پیش رو در خصوص میزبانی کسب کنیم و به اطلاع تمام فوتبالدوستان ایرانی برسانیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال میزبانی ایران علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد

اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

در این جلسه عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه «استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد»، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»