Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروزه موضوع اعتیاد به مواد مخدر، بسیار پیچیده، چند وجهی و بغرنج شده است و نمی توان از یک دستگاه انتظار داشت به تنهایی برای مقابله با آن تلاش کند.

وی اضافه کرد: همانطور که آسیب های مواد مخدر تمامی آحاد جامعه را تهدید می کند باید برای مقابله با آن نیز تمامی مردم و همه دستگاه های اجرایی وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی ادامه داد: مسولیت پذیری همه دستگاه ها و آحاد مردم خصوصا دستگاه های فرهنگی در تهیه و تدوین و برنامه ریزی لازم جهت مقابله با این معضل ضروری است.

وی گفت: شهرداریهای استان می توانند با اختصاص درصدی از اعتبارات فرهنگی خود به این امر برای مقابله با اعتیاد گام های بلندی را بردارند و شهری زیبا و سالم را به مردم هدیه نمایند.

 مشاور استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: امروزه سر منشاء بسیاری از آسیبهای اجتماعی اعتیاد است و در این زمینه مقام معظم رهبری نیز بر مبارزه بی امان و لزوم انجام برنامه های فرهنگی و پیشگیری جهت جلوگیری از بروز اعتیاد در نسل جوان تاکید کرده اند.

وی اضافه کرد: به رغم تمامی تلاش های نیروی انتظامی در کشف و ضبط مواد مخدر و جلوگیری از ورود آنها به عرصه جامعه، بدون عزم و اراده مردم و همت تمامی دستگاه ها نمی توان گام های بلندی را برای کنترل و مهار آسیب اجتماعی اعتیاد در جامعه برداشت.

برچسب‌ها مواد مخدر استان قزوین ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتیاد پیشگیری از اعتیاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر استان قزوین ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر استان قزوین ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتیاد پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرج نظری» در تشریح جزئیات این خبر افزود: طرح آرامش در شهر همزمان با سراسر کشور از ۱۸ اردیبهشت و به مدت ۲ روز در جزیره اجرا می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: در این طرح که با محوریت فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، با حمایت سازمان منطقه آزاد و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش و شبکه بهداشت اجرا می‌شود، معتادان متجاهر و ولگرد پس از جمع آوری و انجام غربالگری، برای درمان به مراکز ماده ۱۵ (کمپ ترک اعتیاد) بندرعباس اعزام می‌شوند.

وی همچنین از جمع آوری ۵۸ معتاد متجاهر در کیش طی ۶ طرح اجرا شده پیشین خبر داد.

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه