Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به بازدید سپاه و بسیج از عشایر چادگان، اظهار داشت: این سفر با یاد شهید شاخص عشایری محمودصالحی در راستای شناخت نیازها و مشکلات عشایر و برطرف کردن آنها رقم خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار علی مقواساز در سرکشی عشایر چادگان، اظهار داشت: امروز به لطف خدا و یاد شهید  شاخص عشایری در کل کشور الله‌کرم محمودصالحی نیروهای بسیج و سپاه با یکدیگر از مناطق عشایری بازدید و با مشکلات و نحوه زندگی آنها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی سپاه و بسیج کمک به مردم، باز کردن گره‌های زندگی و دستگیری از آنهاست و همواره در این راه آنها با جان و دل فعالیت می‌کنند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه طبق فرمایش حضرت آقا، عشایر ذخایر کشور و از فداکارترین مردم هستند، گفت: عشایر با زندگی در کوه و کمر، روستاها و راه‌های صعب العبور به تولید محصولات دامپروری و کشاورزی بدون هیچ توقع و چشم‌داشتی می‌پردازند.

70 درصد چشمه‌های مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد خشک شدمشارکت بانوان و جوانان روستایی و عشایر همدان در بیمه صندوق اجتماعی ضعیف استآیت‌الله عاملی: ورود بنیاد مسکن در امر اراضی عشایر کشت وصنعت به نفع عشایر و روستانشینان خواهد بود

مقواساز ادامه داد: در این سفر با مشکلات عشایر چادگان آشنا شدیم و در صدد رفع مشکلاتی که در حیطه وظایف بسیج و سپاه قرار دارد، هستیم، بعضی از خانه‌ها که نیاز به تعمیر دارند توسط گروه‌های جهادی تعمیر شوند،  تانکر آب اهدا کنیم و مشکلات اداری را از دستگاه‌ها مطالبه‌گری کنیم.

وی تصریح کرد: این سفر را با نام شهید شاخص عشایری آغاز کردیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات عشایر را تا حدی که در اختیارات ماست برطرف کنیم  و روح همه شهدا به ویژه شهید محمودصالحی شاد شود.

انتهای پیام/166/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عشایر چادگان مشکلات عشایر شاخص عشایری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است

طباطبائی گفت: شهید مطهری یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید هادی طباطبایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم به شخصیت علمی شهید مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان و متفکران اسلام شناس و زمان شناس معاصر بود که با تلاش و مجاهدت‌های علمی فراوان توانست در تمامی رشته‌های معارف اسلامی، فلسفه، فقه و اصول صاحب نظری ژرف اندیش و محققی صاحب سبک در حوزه و دانشگاه باشد.

وی افزود: شهید مطهری با توجه به مقتضیات زمان دست به نگارش می‌برد و سخنرانی می‌کرد، او در همه زمینه‌ها آثار فاخر و برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است و امروز دانش آموزان و دانشجویان از آثار ارزشمند ایشان بهره مند می‌شوند.

طباطبایی، شهید مطهری را فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین دانست و گفت: وی یکی از بزرگان فکری انقلاب اسلامی ایران بود و اصول فکری و مبانی اندیشه‌های ناب ایشان هنوز هم در جامعه و جوامع دانشگاهی بسیار کارآمد است و لازم است تا منظومه فکری و آثار ارزشمند ایشان در جامعه و جوامع علمی و دانشگاهی ترویج شود. 

او تاکید کرد: شهید مطهری در حقیقت، فرمانده عقیدتی انقلاب در جهاد تبیین بود و در میدان و جهاد تبیین، به جنگ التقاط و جنگ فکری و فرهنگی جریان‌های مارکسیسم و لیبرالیسم و گروه فرقان رفت و جان خودش را نیز در این راه از دست داد و شهد شیرین شهادت را نوشید.

وی در پایان گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهترین فرصت برای تقویت و ارتقای بصیرت دینی و سیاسی در سپاه و خانواده بزرگ بسیج است.

دیگر خبرها

  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است