Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@21:17:42 GMT

سانتاکلارا به پرسپولیس تخفیف داد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۶۸۰۰

سانتاکلارا به پرسپولیس تخفیف داد

شنیدیم باشگاه سانتاکلارای پرتغال پس از مذاکره با شهریار مغانلو و ابراز تمایل این مهاجم برای بازی در پرسپولیس حاضر شد ۵۰ هزاریورو به تیم ایرانی تخفیف بدهد.

به گزارش مشرق، اولین بار ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس خبر داد: باشگاه پرسپولیس مبلغ ۵۰۰ هزار یوروی درخواستی باشگاه سانتاکلارا را برای صدور رضایتنامه دائمی شهریار مغانلو ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجمی که با ۵۰ هزار دلار به پرسپولیس پیوست و حالا باشگاه پرتغالی ۱۰ برابر آن پول را برای موافقت با جدایی او از باشگاه ایرانی می‌خواهد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اعلام مشکلات این باشگاه برای تامین این مبلغ مدعی شد که دیگر باشگاه‌ ایرانی (سپاهان) به دنبال تحقق این انتقال و جذب مغانلو است.

اما باشگاه پرتغالی در ادامه حاضر شد ۲۰۰ هزار یورو کمتر گرفته و با ۳۰۰ هزار یورو رضایتنامه شهریار مغانلو را صادر کند.

شهریار مغانلو با حضور در پرسپولیس موفق به ثبت هشت گل در دو جام لیگ برتر و آسیا شد. مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا که در نیم فصل زمستانی لیگ بیستم به صورت قرضی به پرسپولیس پیوسته بود، بعد از بازی با پیکان بار دیگر به سانتاکلارا برگشت چرا که با این تیم قرارداد دارد.

شهریار مغانلو در حالی راهی پرتغال شد که خبررسید او برای گرفتن رضایت از مدیران سانتاکلارا راهی این کشور شده است چون خودش دوست دارد در پرسپولیس بازی کند.

این درحالی بود که باشگاه سپاهان اصفهان هم مذاکرات خود با باشگاه پرتغالی را ادامه داد. تیم اصفهانی که رقیب پرسپولیس محسوب می شود به تازگی محمد محبی ستاره جوان خودش را به سانتاکلارا فرستاده و روابط نسبتا مطلوبی با مدیران این باشگاه پرتغالی دارد.

درهمین راستا شنیدیم با توجه به اصرار شهریار مغانلو در مذاکره با باشگاه پرتغالی برای پرسپولیسی شدن، مسئولان سانتاکلارا حاضر شدند ۵۰ هزار یوروی دیگر هم تخفیف داده و با دریافت ۲۵۰ هزار یورو رضایتنامه این مهاجم را برای قهرمان ایران صادر کنند.

به عبارت دقیق تر باشگاه پرسپولیس برای گرفتن رضایتنامه دائمی شهریار مغانلو با احتساب حدود هر یورو ۳۰ هزار تومان در بازار باید رقمی نزدیک به ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به سانتاکلارا بپردازد. از طرفی مدیران باشگاه پرسپولیس باید رضایت خود شهریار مغانلو را نیز جلب کنند.

آیا باشگاه پرسپولیس قهرمان ایران ۲۵۰ هزار یورو (۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) برای دریافت رضایتنامه مهاجم سرزن فصل گذشته خود ندارد؟ یا اینکه بهتر است به قول ابراهیم شکوری بپرسیم چه طور یک باشگاه صنعتی و دولتی می تواند این مبلغ را تأمین کند اما پرسپولیس نمی تواند؟!

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان شهریار مغانلو پرسپولیس سانتاکلارا فوتبال باشگاه پرسپولیس باشگاه پرتغالی شهریار مغانلو هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها

خریداران بلوک ۸۵درصدی سرخابی‌ها در صورت انجام تعهدات خود از تخفیف ۱۰ درصدی مبلغ کل قرارداد واگذاری برخوردار خواهند بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه هفته گذشته(سوم اردیبهشت) به‌قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس 3 هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس، 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

این گزارش می‌افزاید: خریداران سهام این دو باشگاه در صورت انجام اقدامات زیر از تخفیفات مقرر برخوردار خواهند بود و سقف برخورداری خریدار از مبالغ تخفیفات به گونه‌ای است که مجموع آنها در هر صورت از 10 درصد مبلغ کل قرارداد واگذاری بیشتر نباشد:

الف) در صورتی که خریدار بتواند نسبت سود ناخالص به درآمد عملیاتی را از سال دوم واگذاری به بعد حداقل در سطح 25 درصد حفظ نماید به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد تخفیف در مبلغ یک قسط برخوردار خواهد بود. در صورت افزایش این نسبت به 30 درصد، تخفیف قابل اعمال معادل 40 درصد خواهد بود.

ب) در صورتی که درآمد حاصل از برند، علائم تجاری و تبلیغات محیطی طی 3 سال متوالی در طول قرارداد نسبت به سال قبل از آن حداقل 50 درصد افزایش یابد خریدار به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

ج) در صورتی که میانگین نسبت درآمد حاصل از فروش بازیکن شامل نقل و انتقال و یا حق رشد به کل درآمدهای عملیاتی شرکت طی 5 سال پس از واگذاری 30 درصد باشد، معادل 20 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

د) در صورت کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا معادل 50 درصد و یا کسب قهرمانی در لیگ برتر معادل 20 درصد تخفیف از مبلغ یک قسط بهره‌مند خواهد شد.

همچنین خریداران بلوک‌های 85 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت احراز شرایط مقرر در شیوه‌نامه تشویق بخش خصوصی و تعاونی از مزایای این شیوه نامه به شرح زیر برخوردار خواهند بود:

الف) افزایش سقف کل زمانی و مجموع تعداد اقساط برای خریداران بخش خصوصی تا میزان یک سوم و برای خریداران بخش تعاونی تا میزان دو پنجم جمع مدت و تعداد اقساط مصوب.

ب) بازپرداخت پلکانی اقساط با شیب 10 رشد سالانه برای خریداران بخشهای خصوصی و تعاونی، به ماخذ 100 درصد برای رقم میانه دوره اقساط.

ج) نرخ سود فروش اقساطی برای خریداران بخش‌های تعاونی و خصوصی واقعی به ترتیب معادل 20 و 21 درصد و سایر خریداران معادل 23 درصد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • شایعه عجیب درباره «شهریار»؛ با عالم غیب در ارتباط است!
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!