Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه کشورمان در پاسخ به اظهارات بی اساس وزیر امور خارجه انگلیس درباره اتباع زندانی در ایران گفت: توافق برای آزادی ۱۰ نفر از آنها هفته های قبل صورت گرفته بود اما متحد اصلی انگلیس یعنی آمریکا مانع اجرای توافق شده است.

به گزارش ایمنا، سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری به اظهارات اخیر دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس که زندانی شدن تنی چند از شهروندان دو تابعیتی این کشور در ایران را غیرقابل توجیه خوانده و خواستار آزادی فوری آنها شده بود، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقچی در توئیتر نوشت: «آقای دومینیک راب، شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که توافق برای آزادی ١ زندانی - از جمله انوشه آشوری- هفته‌ها پیش به سرانجام رسید اما دوستان شما در واشنگتن مانع آن شدند.»

وی افزود: «آشوری و ٩ نفر دیگر توسط آمریکا برای اهداف سیاسی به گروگان گرفته شده اند. امیدوارم این موضوع را برای مردم خود تشریح کنید.»

منبع: تسنیم

کد خبر 514302

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه زندانیان اتباع زندانیان خارجی در ایران توییت عراقچی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر در یک تماس تلفنی درخصوص آخرین تحولات منطقه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل‌ ثانی در این تماس، آخرین وضعیت تحولات فلسطین و تلاش‌ها و تحرکات دیپلماتیک جاری برای توقف فوری تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه غزه و نسل‌کشی مردم بی‌دفاع فلسطین و راه‌های تسریع در ارسال کمک‌های بشردوستانه بین‌المللی به غزه را مورد بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • مجارستان: آمریکا می‌خواهد اروپای مرکزی خط مقدم جنگ سرد با روسیه باشد
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • رایزنی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در مورد آخرین تحولات فلسطین
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • حالا وقت توافق است
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود