Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:22:49 GMT

تزریق بیش از یک میلیون دوز واکسن کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۷۶۲۰

تزریق بیش از یک میلیون دوز واکسن کرونا در خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تزریق بیش از یک میلیون دوز واکسن کرونا در استان خوزستان خبر داد.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در بازدید از پایگاه واکسیناسیون مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) واقع در منطقه لشکرآباد اهواز ضمن تسلیت ایام محرم، با اشاره به پروتکل‌های بهداشتی برگزاری مراسم عزاداری، اظهار کرد: این هیات مطابق دستورالعمل، مراسم را در سالن مسقف با ارتفاع ۶ متر و ظرفیت یک‌چهارم برگزار می‌کرد که پس از اعلام ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم برگزاری مراسمات در مکان‌های مسقف، با مساعدت همه پرسنل و نظر آیت‌الله کعبی این محل به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز بهداشت غرب اهواز، وی با قدردانی از کادر مرکز بهداشت غرب اهواز و پرسنل حوزه علمیه آیت‌الله کعبی که بخشی از ارائه خدمات را بر عهده گرفته‌اند، از گروه‌های هدف برای انجام واکسیناسیون دعوت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هم‌اکنون واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال در اهواز در حال انجام است.  

وی با بیان اینکه این پایگاه از ساعت ٨ تا ١٨ آماده ارائه خدمات است، از مردم مناطق ملاشیه، کمپلو، لشکر، خشایار، کیان و شیخ بها خواست که برای تزریق واکسن کووید – ۱۹ به این پایگاه تجمیعی مراجعه کنند.

ابول‌نژادیان در خصوص وضعیت واکسیناسیون کرونا در استان خوزستان افزود: در مجموع یک میلیون و ۱۰۰ هزار دوز واکسن در استان خوزستان تزریق شده است که از این تعداد، ١٧٠ هزار نفر دو دوز را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: جمعیت هدف بالای ١٨ سال که اولویت واکسیناسیون کووید – ۱۹ در استان خوزستان هستند بالغ بر ٣ میلیون و ۱۵۰ هزار نفرند که به تفکیک گروه‌های سنی ابلاغ‌شده از سوی وزارت بهداشت در حال دریافت واکسن هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در کنار واکسیناسیون بر اساس گروه‌های سنی، مشاغل پرخطر نیز شامل رانندگان تاکسی و تریلر، معلمان، پرسنل بانک‌ها، دادگستری، قضات، پمپ بنزین‌ها و سایر گروه‌های هدف اعلام‌شده نیز در حال واکسیناسیون هستند و ما امیدواریم، در دو ماه آینده بخش زیادی از جمعیت استان خوزستان در برابر این ویروس واکسینه شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس واکسن کرونا استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور امروز از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان می‌رود.

دور رفت را تیم تراکتور با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیده بود.

در جدول رده بندی تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز در رده چهارم است و تیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد