Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید به دنبال شروعی خوب در ابتدای فصل 2021/22 است.

رئال مادرید در هفته نخست رقابت های لالیگا 2021/22 میهمان آلاوز است.

اطلاعات بازی آلاوز - رئال مادرید تاریخ برگزاری: یکشنبه | 24 مرداد 1400 زمان برگزاری: ساعت 00:30 به وقت تهران محل برگزاری: ورزشگاه مندیزوروتزا پیش بازی

رئال مادرید، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت های لالیگا به مصاف آلاوز، تیم شانزدهم فصل گذشته خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ششمین فصل حضور متوالی آلاوز در لالیگاست اما سال گذشته بقای آنها خیلی هم راحت نبود و تنها 4 امتیاز با منطقه سقوط فاصله داشتند.

تیم آقای خاویر کایخا در تابستان امسال بازی های دوستانه زیادی جهت آماده سازی برای فصل جدید انجام داده و از 7 بازی دوستانه، می توان به پیروزی 1-0 مقابل لوانته هم اشاره کرد. تونی مویا، تایچی هارا، ایوان مارتین، مانو گارسیا، فلورین لایون، فاکوندو پلیستری هم خرید های این فصل آلاوز هستند که تابستان شلوغی را سپری کرده اند.

در مقابل رئال مادریدی قرار دارد که فصل گذشته یکی از عجیب ترین فصل های تاریخ باشگاه را سپری کردند و در نهایت فصلی بدون کسب جام، منجر به جدایی زین الدین زیدان شد و کارلو آنچلوتی جانشین او شد. با اینحال، لوس بلانکوس علیرغم بیش از 60 مصدوم در طول فصل گذشته، به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و با 2 امتیاز اختلاف نایب قهرمان لیگ شد و تنها 4 شکست در طول فصل لالیگا داشت.

این دومین دوره حضور کارلتو روی نیمکت رئال مادرید است و این بار سرمربی ایتالیایی قصد فتح لالیگا برای اولین بار و افزودن آن به افتخارات خود را دارد؛ چرا که او در دوره اول کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان را فتح کرده است. مشکلات مالی باشگاه منجر به رقم خوردن تابستانی آرام برای مادریدی ها شده و تنها داوید آلابا به صورت آزاد به جمع مادریدی ها پیوسته و در مقابل رافائل واران و سرخیو راموس جدا شده اند.

لوس بلانکوس تنها دو بازی دوستانه در طول پیش فصل داشت که حاصل آنها شکست مقابل رنجرز و تساوی مقابل میلان بود.

تونی کروس، دنی کارواخال، فرلاند مندی، مارسلو، مارتین اودگارد و دنی سبایوس غایبان رئال مادرید مقابل آلاوز خواهند بود. ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم انتظار می رود به جای مارسلوی مصدوم، میگل گوتیرز در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان برودپیش بینی نتیجه بازی از هواسکورد رئال مادرید 0-2 آلاوز

 

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات تختی، دایی و قلیچ خانی در باشگاه 100 امتیازی ها / نتایج تیم منتخب قرن (19) تلاش برای فروش مهدی قائدی به هر تیمی غیر از الغرافه و استراماچونی؟! ولادمیر آلکنو: مشکل اصلی ما سرویس بود، کمر تیم شکست؛ من فکر کردم معروف سرویس بهداشتی رفته است شرایط پیچیده در نیوکمپ؛ خوشبین به ثبت قرارداد ورودی ها، ناتوان در فروش بازیکنان تحقق یک رویا؛ احتمال هم‌تیمی شدن رونالدو و مسی در فصل آینده

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید فصل گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم های رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب یک بازی از دیدارهای هفته ۳۳ لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.

گفتنی است، بازی رئال مادرید و سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰ برگزار می شود.

لیست رئال مادرید برای این بازی اعلام شده است که به این صورت است:

مدافع‌ها: کارواخال، میلیتائو، ناچو، وازکز، فران گارسیا، رودیگر

هافبک‌ها: کروس، مودریچ، کاماوینگا، والورده، شوامنی، سبایوس، آردا گولر

مهاجم‌ها: وینیسیوس، رودریگو، خوسلو، براهیم دیاز

گفتنی است که آلابا، کورتوا، بلینگام و مندی غایب‌های رئال مادرید در این بازی هستند.


بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد ساعت چنده ؟ tags # رئال مادرید سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  •  ساعت بازی رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد امشب جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم