Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: من تصور نمی کنم این کابینه تحت فشار چیده شده است همانطور که هیچ جهت‌گیری سیاسی و طیفی در انتخاب این اعضا دیده نمی شود علاوه بر این پیش بینی میکنم همه رای بیاورند و یکی دو نفر قطعا رای نمی گیرند

«ناصر ایمانی»، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا با اشاره به رای اعتماد به کابینه اظهار کرد: این موضوع که فکر کنید دولتی بدون هیچ فشاری در کشور تشکیل خواهد شد، این یک توهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دوره های قبلی هم همیشه همینطور بوده و در آینده هم همینطور خواهد بود. نمی توانیم بگوییم فشاری روی رییس جمهور نیست اما تعریف فشار خود بحثی دارد. 

او خاطرنشان کرد: فشار با توصیه و معرفی متفاوت است. حال فرض می گیریم که در بدترین شکلش به نام فشار باشد. این در تمام دولت ها بوده و در این دولت هم خواهد بود و چیز جدیدی نیست و اینکه بگوییم رییس جمهور ها تسلیم فشار نمی شوند این هم حرف سنگینی است و شاید چنین چیزی هم نباشد و تا حدودی تسلیم فشارها بشوند. 

ایمانی تاکید کرد: هر رییس جمهوری که کمتر تسلیم فشارها شود بیشتر می تواند کابینه دلخواهش را بچیند. کیفیت این کابینه بحث دیگری دارد ولی واقعا به دور از فشار و با رعایت مصلحت ها بوده است. رعایت مصلحت با فشار متفاوت است؛ هر رییس جمهوری برای معرفی افراد مصلحت هایی را در نظر می گیرد از جمله اینکه امکان رای آوری آن افراد در مجلس امکان پذیر باشد این دیگر فشار نیست و یک واقع نگری است. تنظیم کابینه کار سختی است رییس جمهور هم باید مصالح آن حوزه را ببیند و فرد متخصصی را بیاورد و هم به هماهنگی کل کابینه توجه کند و مسائل دیگری از جمله توجه به مشورت‌ها و نظرات دیگران هم باید در نظر باشد؛ چیدن کابینه کار سختی است. 

ایمانی در پایان گفت: من تصور نمی کنم این کابینه تحت فشار چیده شده است همانطور که هیچ جهت‌گیری سیاسی و طیفی در انتخاب این اعضا دیده نمی شود علاوه بر این پیش بینی میکنم همه رای بیاورند و یکی دو نفر قطعا رای نمی گیرند.6 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رییس جمهور دولت رییس جمهوری مجلس رییسی رای اعتماد دیده نمی شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت:. رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که ۸ جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: مسوولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند. جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود. پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 6094013 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • اشاره گادی آیزنکوت به کناره‌گیری از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی
  • روزنامه سازندگی: مهدی نصیری توهم اتحاد نامقدس دارد
  •  واکنش اصلاح‌طلبان به سخنان نصیری درباره اتحاد شاهزاده و تاجزاده؛ تکرار یک شوخی بی‌مزه است | ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد | واقعا یک توهم است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • مهدی نصیری و توهم اتحاد
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • رسانه عبری: نتانیاهو در محاصره ۳ میدان مین است