Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:24:58 GMT

جذب حامی مالی حلقه مفقوده در رشد دوچرخه سواری قزوین

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۷۹۸۱

جذب حامی مالی حلقه مفقوده در رشد دوچرخه سواری قزوین

به گزارش ایرنا، رشته دوچرخه سواری در استان قزوین دارای قهرمانان و ورزشکاران به نامی است که همواره در مسابقات قهرمانی کشوری و فراملی خوش درخشیده و پرچم ایران اسلامی و استان قزوین را به اهتزار درآورده اند.

در سال های اخیر به دلیل کمبود بودجه و اعتبارات تخصیصی به این رشته ورزشی بر اثر تحریم های ظالمانه دشمنان و شیوع ویروس کرونا موجب شده است تا چرخ های رشد و توسعه این رشته ورزشی در استان به کندی حرکت کنند، موضوعی که توجه بیش از پیش به جذب حامیان مالی و اسپانسر را ضروری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جذب حامیان مالی برای رشته های ورزشی از قبیل دوچرخه سواری مانند جریان خون در بدن است و می تواند شادابی، سرحالی، قدرت و نشاط را برای کالبد این رشته ورزشی به دنبال داشته باشد.

متاسفانه حامیان مالی نیز در این سالها استقبال چندانی به رشته ورزشی مهیج و پرنشاط دوچرخه سواری نداشته اند و همین امر موجب شده مشکلات دوچرخه سواران و مدیران این رشته ورزشی در قزوین مضاعف شود.

کل بودجه هیات، کفاف خرید یک دوچرخه حرفه ای را نمی دهد

یکی از قهرمانان حرفه ای و مدال آور دوچرخه سواری استان قزوین گفت: با کل بودجه هیات حتی نمی توان یک دوچرخه حرفه ای خرید تا در مسابقات حساس شرکت کرد.

میثم رضایی افزود: از سال ۸۶ که به شکل حرفه ای دوچرخه‌سواری کرده و مدال های بسیار زیادی هم به دست آورده ام، هر هدیه و پاداشی که گرفتم به جای اینکه از آن پاداش بهره ای برده باشم چند برابر هم روی آن گذاشتم تا بتوانم نسبت به تهیه تجهیزات این رشته ورشی اقدام کنم.

وی اضافه کرد: دوچرخه سواران حرفه ای استان و کشور به طور معمول روزی ۲۰۰ تا ۲۵۰ کیلومتر به امید رسیدن به جایگاه های بهتر رکاب می زنند اما در این میان فقدان حمایت های لازم و تخصیص نیافتن بودجه و اعتبار چوب لای چرخ حرکت آنها می گذارد.

برای تهیه تجهیزات ورزشی قهرمانان دوچرخه سواری قزوین اقدام شود

مهدی آقا کاشی یکی دیگر از قهرمانان دوچرخه سواری استان قزوین گفت: من در شرایط بسیار خوب آمادگی جسمانی به سر می برم به طوری که آنقدر با نفر بعدی فاصله دارم که از من بدون تست خواستند که به مسابقات قهرمانی آسیایی اعزام شوم.

وی افزود: همین امر می طلبد در خصوص تهیه ملزومات و حتی دوچرخه مناسب برای اینجانب اقدام عاجل صورت پذیرد تا بتوانم برای استان و کشور افتخارآفرینی لازم را داشته باشم.

بالا بودن هزینه های دوچرخه سواری حتی در یک پنچری ساده

یکی دیگر از قهرمانان ملی و فراملی و از پیشکسوتان با اخلاق دوچرخه سواری استان قزوین گفت: هزینه های دوچرخه سواری حرفه ای حتی در یک پنچری ساده بسیار بالا است و یک ورزشکار حرفه ای توان تامین بودجه آن را ندارد.

حمید شالی پور افزود: متاسفانه به دلیل وجود تحریم ها و گران بودن وسایل و تجهیزات با مشکل در این زمینه مواجه هستیم و امیدواریم مسوولان استان تدبیری در این زمینه اتخاذ کنند.

وی اضافه کرد: ما می‌دانیم که مسوؤلان هم در این شرایط سخت اقتصادی با مشکل مواجه هستند ولی به عنوان رابط بین دوچرخه سواران حرفه ای و مسوؤلان هیات که هم رکاب می زنم و هم در هیات فعالیت دارم خواهش می کنم تا جایی که امکان دارد دوچرخه سواران را مورد مساعدت و همراهی قرار دهند.

مشکلات عدیده مالی، مانع اصلی کسب سکو

رییس هیات دوچرخه سواری استان قزوین گفت: مشکلات عدیده مالی یکی از موانع اصلی در به دست آوردن سکوهای بهتر برای دوچرخه‌سواران این استان است.

حسن آصفی افزود: بودجه هیات های ورزشی به ویژه هیات دوچرخه‌سواری ناکافی و محدود است ولی باید از دوچرخه سواران استان که توانسته اند بر این مشکلات فائق آمده و رتبه های مهمی را در کشور کسب کنند تشکر کنیم.

آصفی با اشاره به شیوع ویروس کرونا از یک طرف و تحریم‌های ظالمانه از سوی دیگر گفت: ورزش دوچرخه سواری یکی از گرانبهاترین ورزش ها است ولی به دلیل کمبود اعتبارات حتی برای شرکت ورزشکاران در رقابت های کشوری و فراکشوری امکان تهیه ملزومات حتی دوچرخه حرفه ای برای هیات میسر نیست.

وی گفت: اگر بتوان از راه های مختلف برای جذب حامی مالی قدم هایی برداشت بخشی از مشکلات این هیات حل می شود ولی تاکنون در این زمینه تلاش های ما مثمر ثمر نبوده است.

آصفی افزود: اگر بتوانیم از حمایت های مالی بهره مند شویم قطعاً وضعیت خیلی بهتری نسبت به گذشته خواهیم داشت.

این مسوول با اشاره به راهکارهای حل مشکلات مالی هیات دوچرخه سواری استان، افزود: تاسیس صندوق حمایت از ورزشکاران به خصوص دوچرخه سواران حرفه‌ای به عنوان یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات مالی بوده که در این راستا اقدامات لازم صورت گرفته است.

آصفی گفت: با مذاکرات انجام شده با مسئولان بانک قرض الحسنه مهر اقتصاد به تفاهم رسیدیم تا اعضای هیات رئیسه و علاقه مندان و پیشکسوتان این رشته ورزشی که به نوعی دغدغه ورزش دوچرخه سواری را دارند و از وضعیت مالی نسبتاً خوبی برخوردار هستند با افتتاح حساب در این بانک بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

کمک‌های مالی بیشتر به دوچرخه سواری قزوین در دستور کار قرار می گیرد

مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز گفت: از نزدیک با مشکلات و زحمات دوچرخه‌سواران و ورزشکاران حرفه ای مانوس هستم و در جریان تلاش این عزیزان قرار دارم و می‌دانم که دوچرخه سواران در تمرین با چه خطراتی دست و پنجه نرم می کنند.

عباس علایی مقدم به کمبود منابع مالی اشاره کرد و با وجود همه این مشکلات قول مساعد داد که کمک های مالی بیشتری به هیات دوچرخه‌سواری خواهد کرد.

پیدا کردن حامی مالی تنها راه کمک به دوچرخه سواری قزوین است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز گفت: با کمک به پیدا کردن حامی های مالی سعی می کنیم بخشی از مشکلات مادی مجموعه دوچرخه سواری به ویژه دوچرخه سواران حرفه ای و صاحب جایگاه را حل کنیم.

علی فرخزاد ادامه داد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های موجود در استان قزوین و با همکاری سازمان ها به خصوص شهرداری بتوانیم برای حل مشکلات این رشته ورزشی در استان تلاش کنیم.

وی اضافه کرد:در حال حاضر اقدامات خوبی در بخش همگانی رشته دوچرخه سواری توسط شهرداری انجام شده و با وجود احداث مسیرهای ویژه و سایر امکانات هنوز جای کار زیادی وجود دارد.

رشته دوچرخه سواری در قزوین استعداد و توان کسب مدالهای رنگارنگ کشوری و فراملی را دارد ولی نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسوولان است.

در شرایط اقتصادی کنونی نمی توان تنها به امید بودجه و اعتبار دولتی ماند بلکه باید مسوولان هیات دوچرخه سواری استان قزوین با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای جذب حامیان مالی اقدام کنند.

برچسب‌ها فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری کوهستان وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری کوهستان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری کوهستان وزارت ورزش و جوانان استان قزوین دوچرخه سواران حرفه ای دوچرخه سواری قزوین هیات دوچرخه سواری رشته ورزشی حامیان مالی جذب حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟

آینده ویتور روکه در بارسلونا وضعیت مبهمی پیدا کرده‌است

طرفداری | به گزارش موندو، این احتمال وجود دارد که بارسلونا به دلیل مشکلات مالی و قوانین مربوط به فیرپلی، مجبور شود ویتور روکه را به صورت قرضی راهی تیمی دیگر کند. روکه در زمستان ۲۰۲۴ با هدف رقابت با لواندوفسکی و همچنین تطابق با جو رختکن، شش ماه زودتر از موعد به اردوی بارسلونا اضافه شد اما در واقع نام روکه جایگزین نام گاوی‌ای شده که به دلیل مصدومیت از لیست آبی و اناری پوشان خارج شده بود. 

هدف اصلی بارسلونا در تابستان پیش رو، ثبت نام مجدد گاوی در لالیگا و همچنین جذب یک هافبک و یک وینگر چپ پا است، لذا در صورتی که این باشگاه نتواند از لحاظ مالی مشکلات خود را حل و مجوز رعایت فیرپلی را از لالیگا دریافت کند، مجبور خواهد شد که به جدایی قرضی ویتور روکه رضایت دهد.

با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان