Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله فریمانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد درباره تشکیل گروه جهادی شهید شفیعی اظهار کرد: در این ایام به دلیل افزایش تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا و اعلام این خبر که اموات چند ساعت در سردخانه می‌مانند، برای آرامش روح اموات و‌ همچنین آرامش بازماندگان تصمیم گرفتیم در سالن‌های تطهیر حضور پیدا کنیم تا اموات مدت کمتری در سردخانه‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول گروه جهادی شهید شفیعی بیان کرد: با اعلام نیاز از سوی سازمان تبلیغات اسلامی فراخوانی برای اعلام آمادگی داوطلبان تطهیر، تغسیل و تدفین اموات در فضای مجازی منتشر شد و تاکنون نیز ۶۰ خانم و ۴۰ آقا برای انجام این امور اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف جامعه در این امر خداپسندانه، بیان کرد: اقشار مختلف جامعه از دانشجو گرفته تا کارمندان نیروی انتظامی و مسؤولان شهرداری پای‌کار آمده‌اند و در تطهیر، تغسیل و تدفین اموات همکاری و کمک می‌کنند.

فریمانه با بیان اینکه فعالیتمان را هم‌زمان با شروع ماه محرم با حضور در بهشت رضا و بهشت رضوان آغاز کردیم، یادآور شد: افراد روزانه در سه شیفت برای تغسیل حضور دارند به‌طوری‌که آخرین شیفت کاری ساعت یازده شب به پایان می‌رسد.

مسؤول گروه جهادی شهید شفیعی با تأکید بر اینکه افراد داوطلب برای این امر خداپسندانه پس از آموزش‌های لازم مشغول به خدمت می‌شوند، ابراز کرد: معاونت تبلیغ حوزه خراسان هم با گروه همکاری دارند و امکانات موردنیاز را برای گروه فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در کنار فعالیت اعضای گروه در بهشت رضا و بهشت رضوان، داوطلبین دیگری هم به‌عنوان همیار سلامت جهت خدمت به بیماران کرونایی بستری‌شده به بیمارستان‌ها معرفی کرده‌ایم، عنوان کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث بروز برخی مشکلات معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار و نیازمند شده است، موضوع مواسات و کمک‌های مؤمنانه را هم در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: غسل و تدفین اموات کرونایی جوانان مشهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

سرمربی موقت تراکتور تبریز از کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری شب گذشته (سه‌شنبه) پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتور تبریز، به‌عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال این باشگاه تا پایان فصل منصوب شد.

مطهری که از اردیبهشت 1402 روی نیمکت تیم ملی نشست و در جام ملت‌های آسیا 2023 نیز در جمع دستیاران امیر قلعه‌نویی قرار داشت، به همکاری خود با این تیم پایان داده است.

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

سرمربی موقت تراکتور سابقه سرمربیگری نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • اثرگذاری مثبت مرد پرتغالی 8 ساله سپاهان (عکس)
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت