Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@00:44:42 GMT

سفر 170 کیلومتری برای نجات 150 بیمار

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۸۱۲۴

سفر 170 کیلومتری برای نجات 150 بیمار

راننده تریلی که برای رساندن دستگاه اکسیژن ساز به بیماران بستری در بیمارستان قائمشهر 170 کیلومتر را با لاستیک پنچر طی کرده بود انگیزه خود را از این کار کمک به بیماران کرونایی بدحال عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چند روز قبل فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن راننده یک تریلی در حالی که لاستیک خودرواش پنچر شده بود در جاده حرکت می‌کرد که این موضوع منجر به پاره شدن کامل لاستیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما راننده اصرار داشت که با همان وضعیت به مسیرش ادامه دهد چون باید بار تریلی‌اش را که اکسیژن بود هر چه سریع‌تر به بیمارستان رازی قائمشهر برساند.
شاهرخ بیگدلی که ۲۶ سال راننده تریلی است پس از رساندن محموله اکسیژن به بیمارستان در شرح این ماجرا گفت: ۱۰ سال است که به عنوان راننده پتروشیمی مشغول به کار هستم و محموله‌های مربوط به اکسیژن و آمونیاک را جابه‌جا می‌کنم. چند روز قبل یکی از بیمارستان‌های  قائمشهر درخواست ارسال دستگاه‌های اکسیژن‌ساز برای بیمارا ن کرونایی داشت که به صورت داوطلبانه این کار را قبول کردم.---

او ادامه داد: حمل دستگاه اکسیژن‌ساز دارای قلق و روش خاصی است که با توجه به سابقه‌ای که داشتم و در راه رضای خدا این اقدام را قبول کردم اما در بین راه لاستیک تریلی پنچر شد و من چون لاستیک زاپاس نداشتم، با بیمارستان تماس گرفتم که دیر می‌رسم اما اعلام کردند که بیمارستان بشدت به این دستگاه‌ها احتیاج دارند و اگر دیر برسی، حدود 150 بیمار جان خود را از دست می‌دهند. با شنیدن این حرف و با توجه به درخواست دکتر و پرستاران برای این دستگاه‌های اکسیژن‌ساز تصمیم گرفتم با همین وضعیت دستگاه‌ها را به بیمارستان تحویل دهم که خدا را شکر توانستم سالم و بموقع برسانم و جان این بیماران را نجات دهم.
این راننده 60 ساله گفت: گروهی از مردم در قائمشهر و دیگر شهرها تصمیم گرفتند تا با جمع‌آوری پول، خسارت لاستیک تریلرم را بپردازند اما من گفتم پول نمی‌خواهم و به هیچ وجه خسارتی دریافت نمی‌کنم و از مردم خواسته‌ام تا اگر می‌خواهند پولی جمع کنند، آن را برای تهیه دارو و خدمات پزشکی  بیماران کرونایی پرداخت کنند.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: اکسیژن ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی