Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@21:23:32 GMT

فرمت لیگ ملت های والیبال تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۸۴۸۱

فرمت لیگ ملت های والیبال تغییر کرد

فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که فرمت لیگ ملت های والیبال تغییر کرده است. به گزارش ایسنا، فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد که فرمت لیگ ملت های والیبال تغییر کرده و قرار است این فرمت جدید در سال ۲۰۲۲ اعمال شود.

پس از جلسه شورای لیگ ملت های والیبال در هفته گذشته، قالب جدید این مسابقات پیشنهاد شد که در پاسخ به بازخورد ذینفعان تغییرات جدید به اتفاق آرا تصویب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قالب جدید لیگ ملت های والیبال،  ۱۶ تیم مردان و ۱۶ تیم زنان در قالب دو گروه ۸ تیمی با یکدیگر رقابت می کنند و سپس هشت تیم برتر از دو گروه وارد مرحله حذفی این رقابت ها می شوند.  

این قالب به تیم ها، هواداران و تماشاگران فرصتی می دهد تا از والیبال در سراسر جهان لذت کافی را ببرند.

در فینال لیگ ملت های والیبال شاهد حضور هشت تیم قدرتمند که مستقیم  به مرحله حذفی صعود کرده اند، خواهیم بود. برای مشخص شدن فینالیست چهار بازی در یک چهارم نهایی، دو بازی در نیمه نهایی و مسابقات رده بندی و فینال جداگانه برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال واليبال لیگ ملت های والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان

 معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از سراسر کشور در قالب ۶۲۲ کاروان  از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.


سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.


حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.


نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نوسازی ۴۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در قالب نوسازی بافت‌های فرسوده تا پایان سال
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد+مصاحبه
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • سرگیجه بزرگ!