Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محسن صادقیان صبح امروز در اولین جلسه کمیسیون ماده پنج شهر یزد در دوره جدید شهرداری و  ششم شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: بررسی طرح های جامع و تفضیلی تهیه شده شهرها طی سالهای گذشته نشان می دهد که موفقیت چندانی در عملیاتی شدن طرح های تفضیلی حاصل نشده است و یکی از دلایل اصلی آن عدم دقت کافی در زمان تهیه طرح جامع و همچنین زمانبر شدن و طولانی شدن تهیه این طرح ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازنگری طرح جامع شهر یزد با توجه به جهانی شدن و خاص بودن این شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بگونه ای که شرح خدمات تهیه شده برای این طرح، ویژه و خاص بودا و طرح جامع شهر یزد جزء طرح های ویژه کشور خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همچنین شروع طرح بازنگری طرح جامع شهر یزد همزمان با شروع بکار دوره ششم شورای اسلامی شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار دانست و تاکید کرد: می طلبد شورای اسلامی شهر  و شهرداری یزد با فراهم آوردن مقدمات کار در محلات شهر، اهتمام ویژه ای برای تهیه این طرح  داشته باشند.

صادقیان گفت:  تعریف چشم انداز مناسب و تعیین محورهای درست توسعه شهر یزد ، هدف گذاری درست،  تهیه سند و برنامه کوتاه مدت ۴ ساله و توجه ویژه به محله محوری و بازآفرینی شهری، موضوعات اساسی و بنیانی برای طرح جامع ویژه شهر یزد است که بایستی مورد توجه و دقت همکاران شورای اسلامی شهر ، شهرداری،  اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل میراث فرهنگی قرار گیرد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن صادقیان شورای شهر یزد استان یزد بازنگری طرح جامع شهری خبرگزاری فارس شورای اسلامی شهر طرح جامع شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است

ایسنا/لرستان نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است.

سید عزیزالله میربراتی در جلسه شهرداران و شورای شهر با استاندار لرستان که در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: در اصل قانون اساسی در رابطه با شوراها صحبت شده که این اهمیت کار آنها را می‌رساند.

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت مسئله عمده شهرهای کوچک است، افزود: شهرهای کوچک به مانند شهرهای بزرگ دیده شوند.

میربراتی یکی از معضلات استان را نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها عنوان کرد و یادآور شد: انتظار داریم کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک را ببینند و این در حالیست که کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک دیده شود.

وی بیان کرد: ارزش افزوده شهرداری‌ها در شهرهای کوچک ناچیز است که ضرورت دارد این مهم مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها یکی از معضلات استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است