Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سامان پاکباز» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اعزام من به پارالمپیک توکیو در قالب طرح حمایت از ورزشکاران مدال‌آور آسیایی است اظهار داشت: کمیته ملی پارالمپیک ملاک اعزام به توکیو را کسب سهمیه اعلام نکرده، بلکه مهمترین دستورالعمل این سازمان ورزشی، کسب مدال و حمایت از قهرمانان آسیایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه من در دسته‌بندی این کمیته در گروه شانس مدال نیستم در زمره ورزشکارانی قرار دارم که شامل حمایتی خواهد شد و باید برای بازی های پاراآسیایی هانگژو آماده شوم. 

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی دوومیدانی معلولان ادامه داد: البته معیاری که کمیته ملی پارالمپیک در نظر گرفته ثابت نیست و نمی‌شود به صورت قطعی پیش‌بینی کرد زیرا نتیجه هر مسابقه به شرایط مختلفی بستگی دارد. رکورد من در پرتاب وزنه، در حدود یک متر با رکورد جهانی فاصله دارد و می‌توانم با تمرینات متوالی خود را برای رسیدن به سکوی پارالمپیک آماده کنم. نباید ناامید شوم و برای کسب مدال به توکیو خواهم رفت. البته من در قاره آسیا در رنکینگ یک قرار دارم و نفر نخست هستم. 

سامان پاکباز در مسابقات رکوردگیری کمیته ملی المپیک با رکورد ۱۶.۲۵ متر  در فهرست اعزام به توکیو قرار گرفت. وی در رشته پرتاب وزنه فعالیت دارد.

ملی‌پوش دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک، تدابیر لازم را برای آماده‌سازی ورزشکاران انجام داده و شرایط برای افتخارآفرینی در توکیو مهیا است. باید از این فرصت بهترین استفاده ممکن را به عمل آوریم. پارالمپیک نهایت آرزوی یک ورزشکار است و هر چهار سال یکبار برگزار می‌شود. نباید این فرصت را از دست دهیم. من به دنبال کسب مدال هستم و امیدوارم که برای کاوران ورزشی ایران مفید باشم. 

پاکباز که ۲۸ مرداد راهی کشور ژاپن می‌شود، درباره رقیبان خود افزود: در پارالمپیک رقیب آسان وجود ندارد و همه برای کسب مدال می‌آیند. کمیته ملی پارالمپیک تدابیر لازم را برای حمایت از ورزشکاران در نظر گرفته است. همچنین حقوق معوقه نیز پرداخت شد.  

شانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک توکیو از روز دوم شهریورماه آغاز و تا چهاردهم آن ماه ادامه دارد. کاروان ورزشی ایران با ۶۴ ورزشکار و با سرپرستی «هادی رضایی» عازم توکیو می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک توکیو قاره آسیا توکیو فدراسیون نابینایان قاره آسیا کمیته ملی پارالمپیک هادی رضایی کمیته ملی پارالمپیک کسب مدال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی نهم اردیبهشت در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ ️ اوقات شرعی در استان سمنان به این شرح است:

اذان صبح در سمنان ۳:۳۶
طلوع آفتاب ۵:۰۸
اذان ظهر ۱۱:۵۴
غروب آفتاب ۱۸:۴۱
اذان مغرب ۱۹:۰۰
نیمه شب شرعی ۲۳:۰۷

دیگر خبرها

  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اوقات شرعی نهم اردیبهشت در سمنان
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند