Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:58:50 GMT

هیئت‌های مذهبی کرمانشاه پیشگام در اجرای طرح نذر خون

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۸۷۱۷

هیئت‌های مذهبی کرمانشاه پیشگام در اجرای طرح نذر خون

پژمان صالحی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نیاز به خون و فراورده‌های خونی مانند پلاکت برای درمان بیماران همیشگی بوده و خون هیچ جایگزینی ندارد.

وی افزود: ۲۵ مرکز درمانی در استان کرمانشاه به صورت میانگین به ۲۰۰ واحد خونی نیاز دارند و عمر فرآورده خونی خونی پلاکت تنها سه روز بوده که قابلیت ذخیره بلند مدت برای آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) طرح نذر خون با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اجرایی شده است.

صالحی فر بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با هیئت‌های مذهبی استان کرمانشاه روزانه چهار هیئت با مشخص بودن تعداد نفرات برای اهدا خون اقدام می‌کنند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از ازدحام در مرکز اهدا خون هیئت‌های مذهبی در تاریخ و زمان مشخص شده برای اهدا خون اقدام کنند.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طرح نذر خون در تمام مدت ماه محرم و صفر جریان داشته و تنها مختص به دهه نخست محرم و روز تاسوعا و عاشورا نیست.

کد خبر 5280528

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اهدا خون انتقال خون کرمانشاه ماه محرم محرم 1400 نذر خون هیات مذهبی عزاداران حسینی انتقال خون ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم بوشهر واکسن کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا گرگان روز خبرنگار خطبه های نماز جمعه اردبیل استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس با محرم دربی استان را هم نباخت

مس رفسنجان با هدایت محرم نویدکیا دربی استانی کرمان را هم نباخت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان از ساعت 17:45 امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند که در پایان بازی دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

سعید سحرخیزان در دقیقه 28 روی ارسال تورس تک گل میهمان را وارد دروازه حریف کرد تا در این فصل برای تیمش هفت گل به ثمر رسانده باشد.

فرشید باقری در دقیقه 60 روی ارسالی از نقطه کرنر موفق به گشودن دروازه محمدرضا اخباری و ثبت گل مساوی نارنجی‌پوشان شد.

سیدرضا مهدوی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به سجاد شهباززاده و فرشید باقری از رفسنجان و علیرضا کوشکی از گل‌گهر سیرجان کارت زرد نشان داد.

دیگر خبرها

  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند
  • درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد حرف نخست را می‌زند/ کرمانشاه؛ مهد ادب و تمدن
  • جزییات «شب نغمه‌های اذان ایرانی» اعلام شد/ تجلیل از ۲ موذن پیشگام
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • مس با محرم دربی استان را هم نباخت
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه