Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@21:46:03 GMT

بستری ۱۹۷۵ بیمار کرونایی در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۸۸۱۹

بستری ۱۹۷۵ بیمار کرونایی در گیلان

به گزارش «تابناک»، دکتر انوش دهنادی مقدم در گفت وگو با ایسنا، تعداد کل بیماران کرونایی بستری در سطح بیمارستان های استان گیلان را ۱۹۷۵ نفر دانست و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۹۴ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم.

وی از بستری شدن ۲۰۷ بیمار در بخش مراقبت های ویژه خبر داد و تصریح کرد: همچنین ۳۶۱ بیمار در وضعیت بدحال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به وضعیت درمانی بیماران سرپایی و بستری، گفت: همه بیماران مراجعه کننده به کلینیک های سرپایی نیاز به انجام سی.تی اسکن ندارند و فقط بیماران علامتدار با کاهش اکسیژن خون به کمتر ۹۳ درصد باید طبق دستور پزشک سی.تی اسکن انجام دهند.

دهنادی مقدم، با بیان اینکه شرط شروع درمان سرپایی با رمدسیویر تست پی.سی.آر مثبت به همراه علائم تنفسی و مشاهده درگیری ریه در سی.تی اسکن است، خاطرنشان کرد: استفاده از داروهای ضد التهابی مانند کورتون نیز حداکثر تا پنج روز تجویز می شود.

وی متذکر شد: براساس نظریه کمیته علمی وزارت بهداشت نیز ثابت شده تجویز فاویپیراویر تاثیری در درمان بیماری کرونا ندارد، اما متاسفانه تعداد زیادی از مردم در داروخانه ها به دنبال فاویپیراویر هستند.

معاون علوم پزشکی گیلان تنها راه مقابله با کرونا و شکستن زنجیره انتقال ویروس را رعایت پزوتکل های بهداشتی دانست و عنوان کرد: حتما ماسک بزنید و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید و از حضور در مکان های تجمع و تردد بپرهیزید و تا حد امکان در خانه بمانید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی گیلان ویروس کرونا بیماران کرونایی بیمارستان بستری علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900203

دیگر خبرها

  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • مردم از مصرف قارچ خودرو در طبیعت خودداری کنند
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند