Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی تمامی شهرهای خراسان شمالی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

تا روز گذشته شهرستان های راز و جرگلان و جاجرم در وضعیت نارنجی قرار داشت که از امروز این شهرستان ها نیز در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در گفت و گو با ایسنا از روند صعودی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ویروس کرونا ۱۵۸ بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سید احمد هاشمی اظهارکرد: هم اکنون ۷۵۷ بیمار دارای علایم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه تعداد موارد ابتلا و بستری بقدری افزایش یافته که دیگر تخت خالی وجود ندارد و وضعیت بیمارستان های استان در حالت بحرانی است.

هاشمی وی افزود: همچنان شاهد رفتار های پرخطری از سوی مردم مانند نزدن ماسک و عدم رعایت پروتکل  ها و حضور در تجمعات و دورهمی ها هستیم که باعث شده اکثر موارد ابتلا به صورت خانوادگی باشد.

وی گفت: در کنار رعایت همگانی پروتکل ها، دیگر ادارات و نهادها هم باید براساس تصمیمات ستاد کرونا، به وظایف نظارتی خود جدی تر بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی وضعیت قرمز کرونا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، هوای شهرهای ماهشهر، هندیجان و مسجدسلیمان در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _سه شنبه هجدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۰۹:۳۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر اهواز با میانگین ۸۰ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت قابل قبول و همچنین شهرهای ماهشهر ۱۲۷، هندیجان و مسجدسلیمان ۱۱۰ در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

کد خبر 751336

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • هشدار نارنجی وضعیت جوی برای استان‌های شمالی در آخر هفته
  • آلودگی هوا در ۳ شهر خوزستان
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • هوای ۲ شهر بر مدار نارنجی است / پاک‌ترین هوا سهم همدان شد
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • وضعیت شهرهای برزیل بعد از سیل شدید + ویدئو | ۷۰ نفر مفقود شده‌اند
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان