Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@03:55:23 GMT

مجری شبکه سه توبیخ شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۹۱۹۱

مجری شبکه سه توبیخ شد

بخشی از صحبت‌های پیمان طالبی مجری برنامه «طبیب» با واکنش های مختلفی در فضای مجازی روبرو شد و در همین رابطه روابط عمومی گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام کرد: تهیه کننده و مجری برنامه طبیب از افراد با سابقه و دغدغه‌مند سیما هستند و برنامه طبیب سالهاست که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اما پیمان طالبی در این برنامه، نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبردگان توسط مدیر شبکه منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شبکه سه سیما به عنوان شبکه جوان همچون سایر شبکه ها، نهادها و رسانه‌های کشور، همراهی با مسئولان و مدیران متعهد کشور و ملت شریف ایران را وظیفه خطیر خود می داند و همواره در تلاش است تا مشکلات و کاستی‌های کشور را بدون هیچ گونه غرض‌ورزی و جانب گرایی به اطلاع همگان برساند.

وی اظهارداشت: در روزهای اخیر که، همزمان با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و افزایش تعداد جانباختگان، مواضعی از طرف مسئولین در خصوص واکسن مطرح شد که فرصت را برای دشمنان ایران برای سودجویی و اقدام به زدن برچسب ناکارآمدی به نظام فراهم کرد، وظیفه شرعی و عرفی رسانه ایجاب می کند که به عنوان چشم بینای جامعه، مسیر ارتباطی مردم با مسئولان را هموار سازد. بی تردید تحقق این وظیفه قانونی می‌بایست با پرهیز از جانب‌گرایی و احساسات فردی و به صورت حرفه ای، منطقی و هوشمندانه باشد.

طالبی در این قسمت از برنامه خطاب به مسئولان حوزه درمان گفته بود دست از وعده دادن برداشته و یک هفته چیزی نگویند.

۵۸۵۸

کد خبر 1544904

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تلویزیون مجری رادیو و تلویزیون شبکه سه سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت و مجلس
  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • (ویدیو) طعنه سنگین مجری صدا و سیما به دولت رئیسی
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش