Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@22:38:22 GMT

واژگونی پراید در خیابان موحد دانش

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۹۲۱۲

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی سواری پراید در خیابان موحد دانش واز فوت راننده ۶۵ آن در این حادثه خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت: در ساعت ۱۶:۱۵ عصر دیروز و در موقعیت تقاطع خیابان موحددانش سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناگهان واژگون می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: متاسفانه در این حادثه راننده مذکر حدودا ۶۵ ساله در دم فوت مینماید.   بیشتر بخوانید: تصادف شدید بین کامیون و پژو
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: بلافاصله تیم گشتی منطقه ۲۸ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر شدند و به بررسی وایمن سازی محدوده اقدام نمودند.
مومنی از رانندگان خواست هیچ گاه حین رانندگی با سرعت حرکت نکنند و همواره حواس و توجه خود را به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه اقدام و کاری که حواس آن‌ها را از رانندگی پرت نماید خودداری نمایند.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سپیدان گفت: بیش از ۵۰۰ دانش آموز از شهرستان‌های سپیدان، بیضا و بخش‌های ارژن و کامفیروز در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

علیرضا امیری افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرآنی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رییس اداره آموزش و پرورش سپیدان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی سپیدان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان سپیدان در فاصله ۷۰ کیلومتری شیراز و در شمال غرب استان فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • درخواست پلیس از تهرانی‌ ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات