Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد باقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس و در نطق پیش از دستور با اشاره به وضعیت کشور، شرایط پیک پنجم و شیوع ویروس کرونای دلتا تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود در این باره اولویت‌های ۱۲ گانه‌ای را ابلاغ کردند.
وی با اشاره به دستور فوری خود به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای بررسی راهکار‌های مقابله با پیک پنجم کرونا، افزود: پیش از سخنان رهبر معظم انقلاب، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جلسه‌ای را با حضور مسئولان لشکری و کشوری ذیربط برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالیباف ادامه داد: جمع بندی بررسی‌های مجلس شامل نظرات کارشناسی در خصوص مقابله با کرونا، خدمت رئیس جمهور ارسال شده است و امیدواریم در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات خوبی اتخاذ شود.
رئیس مجلس خاطرنشان کرد: در صورت اتخاذ تصمیماتی برای اعمال محدودیت ها، باید این تصمیمات قاطعانه پیگیری و اجرا شود.
وی تصریح کرد: اولویت اول کشور باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبر‌ی، تهیه واکسن باشد؛ باید همه برای کمک به زنجیره تهیه، توزیع و تزریق واکسن بسیج شویم تا در یک بازه ۷۵ الی ۸۰ روزه زنجیره انتقال قطع شود.
رئیس مجلس گفت: مجلس در زمینه تامین اعتبارات ارزی و ریالی لازم در صورت پیشنهاد رئیس جمهور برای اصلاح بودجه به صورت فوری و دو فوریتی آماده همکاری است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • مجلس با جدول اعتبارات «طرح‌های عمرانی» موافقت کرد
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیرو‌های مسلح
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد