Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@10:21:23 GMT

نکونام گران بود، مجتبی حسینی سرمربی پیکان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۰۹۲۵۳

پیکان که با جدایی مهدی تارتار و انتقال این مربی به اصفهان و پذیرفتن هدایت ذوب آهن روبه‌رو شده بود، سرانجام جانشین مهدی تارتار را انتخاب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تقریباً از همان روز اولی که اعلام شد مهدی تارتار با ذوب‌آهن به توافق رسیده این پیش بینی و گمانه زنی مطرح بود که پیکان هم سرمربی ذوب‌آهن را به جای تارتار به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان مذاکره جواد نکونام برای قبول هدایت پیکان ، با توجه به علاقه این مربی به زندگی در تهران باعث شد گمانه هایی برای پیوستن سرمربی قهرمان جام حذفی به خودروسازان مطرح شود اما گویا مدیران کارخانه‌ با ارقام لازم برای قرارداد با نکونام موافق نبودند.

هرچند نتایج نه چندان قابل‌قبولی که زمان حضور مجتبی حسینی در ذوب آهن برای این تیم متمول رقم خورد در ظاهر شانس این مربی را برای همکاری با پیکان پایین نشان می‌داد اما به نوشته طرفداری علاقه اکبر محمدی مدیرعامل پیکان به همکاری با مجتبی حسینی باعث شد میان تمام گزینه ها پیکان با این مربی به توافق برسد.

البته طی ۷۲ ساعت گذشته نام‌هایی چون حمید درخشان، محمود فکری و وحید فاضلی برای هدایت پیکان مطرح شد و حتی اخباری پیرامون مذاکره مستقیم اکبر محمدی با محمود فکری و وحید فاضلی به گوش رسید اما در نهایت گویا پیکانی‌ها تصمیم گرفتند هدایت تیم خود را در لیگ بیست و یکم به مجتبی حسینی بسپارند. به گفته یک منبع آگاه اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بعداز ظهر امروز (شنبه) مجتبی حسینی به عنوان سرمربی جدید پیکان معرفی می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی جواد نکونام پیکان مجتبی حسینی نقل و انتقالات علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی مجتبی حسینی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس