Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس از حضور وزرای پیشنهادی «راه و شهرسازی و کشور» در جلسه امروز این کمیسیون جهت ارائه برنامه‌های این دو وزارتخانه خبر داد. «محمدرضا رضایی‌کوچی» در گفت‌وگو با میزان، درباره روند بررسی کارنامه وزرای پیشنهادی در کمیسیون عمران، بیان کرد: کمیسیون عمران در جلسه امروز صبح میزبان آقای رستم قاسمی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی جهت بررسی کارنامه ایشان، می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه بعد از ظهر کمیسیون نیز آقای وحیدی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کشور جهت ارائه برنامه در کمیسیون عمران حاضر خواهند شد.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، افزود: همچنین در روز یکشنبه نیز گزینه پیشنهادی وزارت نیرو به کمیسیون عمران خواهد آمد تا برنامه‌های خود را ارائه کند. مجلس گزینه‌های پیشنهادی را دقیق ارزیابی خواهد کرد و اگر به جمع‌بندی برسیم که گزینه پیشنهادی توان انجام امورات وزارت خانه را ندارد مجلس به آن فرد رای اعتماد نخواهد داد.

وی تصریح کرد: رویکرد و معیار ما در کمیسیون عمران این است که گزینه‌های پیشنهادی دارای روحیه انقلابی و جهادی باشند. با توجه به شرایط امروز کشور وزرایی باید در کابینه حضور داشته باشند که در قد و قواره دولت انقلابی باشند.

رضایی ‌کوچی بیان داشت: بنده ۲ دوره از آیت‎‌الله رئیسی حمایت کرده‌ام و این رویکرد مجلس به معنای تقابل با دولت نیست، بلکه به معنای کمک به دولت برای بهبود شرایط موجود و ریل‌گذاری مناسب، حفظ استقلال و جایگاه مجلس شورای اسلامی است.   بیشتر بخوانید: قالیباف اسامی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را اعلام وصول کرد/۳۰ مرداد؛ جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

انتهای پیام/ برچسب ها: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم کمیسیون عمران وزرای پیشنهادی گزینه پیشنهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد

 مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و امارات شامگاه سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه عازم ابوظبی شد تا در اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی حضور یابد.

اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی به ریاست بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور و بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور، روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در ابوظبی برگزار می‌شود.

آخرین اجلاس این کمیسیون در فروردین ۱۳۹۳ برگزار شده است. این نشست پس از گذشت ۱۰ سال به‌ منظور توسعه همکاری‌های دو کشور در همه زمینه‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و حمل‌ونقلی (هوایی، دریایی، جاده‌ای و ترکیبی) برگزار خواهد شد.

علاوه بر حوزه‌های اشاره شده، توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدورهای ترانزیتی بین‌المللی به ویژه کریدور شمال- جنوب به منظور ترانزیت کالاهای اماراتی به سمت کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این نشست قرار دارد.

پیش‌بینی می‌شود در این اجلاس دو سند همکاری توسط رؤسای کمیسیون مشترک دو کشور به امضا برسد.

شایان ذکر است در حاشیه اجلاس  همایش تجار، فعالان اقتصادی و کارآفرینان بخش‌های خصوصی دو کشور نیز در حاشیه کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور برگزار خواهد شد.

در این نشست تجار و کار آفرینان ایرانی و اماراتی با همتایان خود به‌صورت رو در رو مذاکره خواهند کرد.

همچنین تعدادی از متخصصان حوزه تجاری و سرمایه گذاری در خصوص توسعه فضای کسب و کار دو کشور و قوانین و مقررات حاکم بر سرمایه‌گذاری و تجارت و فرایندهای مربوطه مبادرت به سخنرانی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری