Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: تعداد ۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز، از یک اشتراک کشاورزی با مجموع جریان مصرفی غیرمجاز به میزان ۵۰ آمپر شناسایی و جمع آوری شد. خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پاون، حسن کریمی گفت: در محدوده شهرستان نظرآباد تعداد ۳۱ دستگاه ماینر غیرمجاز، از یک اشتراک کشاورزی با مجموع جریان مصرفی غیرمجاز به میزان ۵۰ آمپر شناسایی و جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارزش تقریبی دستگاه‌های ماینر مذکور حدود ۶ میلیارد ریال با سود ماهیانه ۹۰۰ میلیون ریال بوده که توسط اکیپ‌های بازرسی و واحد حقوقی منطقه پس از هماهنگی با عوامل انتظامی و ستاد مبارزه با کالای قاچاق استان البرز کشف و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع داده شد.   بیشتر بخوانید:  استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال یکی از معضلات فعلی شبکه برق   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی وزارت نیرو برق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نیرو برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک شرکت دانش‌بنیان که به تازگی به صورت نوپا دانش بنیان شده است محصول خود را در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی کرد.

این شرکت در حوزه محصولات مرتبط با آب و سامانه‌های تیکه نگاری فعال است.

یکی از جدیدترین محصولات دانش‌بنیان این شرکت، دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی مدل دریایی solution Tomography یا سنجاب دریایی یا ۱۰CAT است. 

 دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی دریایی روشی نوین جهت اندازه گیری پیوسته‌ی متغیر‌های جریان‌های آب نظیر دبی سرعت دما و شوری مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه دارای فرستنده و گیرنده‌های صوتی ترانسدیوسر است که در دریا نصب گردیده و با انتشار امواج صوتی در کل مقطع آب بین ترانسدیوسر‌ها و ثبت اطلاعات در پردازشگر دستگاه متغیر‌های مختلف آب را اندازه گیری میکند.

از مهمترین کاربرد‌های آن می‌توان استفاده در دریا، آب‌های عمیق و حفاظت از محیط زیست است.

مشخصات و کاربرد این دستگاه مطالعات دریایی و اقیانوسی، اندازه‌گیری دو-بعدی و سه-بعدی بیش از ۳۰ متغیر جریان‌های دریایی به صورت پیوسته و بهنگام و بدون نیاز به نیروی انسانی به‌منظور شناخت بهتر پدیده‌های فیزیکی دریا و اقیانوس، تهیه داده‌های دمایی بلندمدت به‌منظور مطالعات گرمایش جهانی، اندازه‌گیری انرژی جریان و تعیین محل نصب توربین‌های کشندی جهت تولید برق، پایش مناطق دریایی و اندازه‌گیری انرژی جریان در اعماق مختلف دریا جهت تعیین بیشینه انرژی موجود در هر منطقه برای نصب توربین‌های کشندی است.

همچنین پایش خروجی نیروگاه‌های ساحلی، پایش آلودگی‌های حرارتی نیروگاه‌های مجاور دریا، تهیه نقشه‌های سرعت جریان به‌منظور شناسایی مکان مناسب جهت نصب قفس‌های پرورش ماهی، تهیه نقشه‌های دمایی اطراف قفس‌های پرورش ماهی از دیکر کاربردهای این محصول به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی رونمایی شد
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • جریمه بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز روزانه حدود۱.۲میلیون تومان است
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • جمع آوری بیش از ۴۵۰ مورد زوائد بصری در قزوین
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد