Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی استقلال در خصوص فصل فوتبالی سال گذشته به صحبت پرداخت

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال در خصوص عملکرد این تیم در فصل گذشته به ایلنا گفت:

فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم خدا را شکر توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم فکر می‌کنم نتایج‌مان قابل قبول بود.

غلامپور ادامه داد:

با تمام اتفاقاتی که برای مان در طول فصل گذشته افتاد فکر می‌کنم اگر از ابتدای فصل ما در این تیم بودیم شاید استقلال قهرمان لیگ می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامپور درباره اینکه باز هم در دقیقه 90 در دومین سال پیاپی قهرمانی حذفی را از دست دادیم، افزود:

به هر حال در ضربات پنالتی باختیم و پنالتی همانطور که می‌دانید 50 ، 50 است به نظرم تیم در همین پنالتی‌ها اگر شانس کمی با ما یار بود به قهرمانی برسیم.

مربی استقلال درباره اینکه این تیم فصل گذشته مشکلات بسیاری داشت بیان داشت:

استقلال چندین سال است که با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند امسال هم این اتفاق تکرار شد ما زمین خوب نداشتیم یک سالن بدنسازی برای خودمان نداشتیم و همیشه منتظر این بودیم که دوستان برای ما سالن بدنسازی مهیا کنند.

غلامپور در ادامه درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند مهره‌های مورد نظرش را در نقل و انتقالات به خدمت بگیرد گفت:

به هر حال مسئولان استقلال تلاش می‌کنند تا بازیکنان مورد نظر فرهاد را جذب کنند فکر می‌کنم باشگاه با خود مجیدی در این باره هماهنگ است.

مربی دروازه‌ بان‌ های استقلال درباره اینکه شاید دو دروازه‌بان این تیم حسینی و مظاهری از تیم جدا شوند گفت:

اینها همه شایعه است من در مورد واقعیت‌ها صحبت  می‌کنم حسینی قرارداد ندارد و باشگاه تلاش می‌کند او را نگه دارد مظاهری هم قرارداد دارد. ما دوست داریم هر دوی آنها در استقلال بماند و با وجود این‌ها نیاز به هیچ گلر دیگری نداریم.

غلامپور در مورد اینکه این روزها برخی پیشکسوتان استقلال انتقادهایی را به مجیدی وارد کرده‌اند، افزود:

شما نگاه کنید من هر وقت در استقلال بوده‌ام همیشه برای سربلندی تیم تلاش کردم و هر وقت هم نبودم هیچ حاشیه‌ای از من در مورد استقلال ندیدید تا جایی که هم به یاد دارم مجیدی هر وقت در استقلال نبوده برای هر مربی دیگری آرزوی موفقت کرده است. استقلال برای مردم است نه برای من است و نه هیچ شخص دیگری. این را آدم دو ساله هم می‌فهمد هر کسی که سرمربی این تیم بود باید حمایت کنیم.

غلامپور ادامه داد:

فکر می‌کنم کسب سومی لیگ بد نبود در آسیا هم از گروه مرگ صعود کردیم و در جام حذفی هم با بدشانسی دوم شدیم و بهتر است در این مورد مردم قضاوت کنند.

غلامپور در پایان در مورد اینکه خیلی‌ها می گویند نیمکت استقلال خالی است گفت:

مربی خواستیم برایمان نیاوردند مربی تیم ملی ایتالیا بود که باشگاه آن را نگرفت دو تا مربی داشتیم که خودشان رفتند یک سری ها را هم که اول فصل خواستیم به استقلال نیامدند.

اخبار داغ 

رابطه غیر اخلاقی مهراد جم با سارا و نیکا ! / با هر دو خواهر دوقلو!!! + جزییات جواد زرینچه: خودشان نگذاشتند استقلال با حجازی قهرمان آسیا شود، انداختند گردن من! مهدی قائدی وارد دوحه شد / ادعای الرایه قطر استقلال زیر باران اتهام؛ جنگ مجیدی و فکری بالا گرفت میکل آرتتا پس از باخت آرسنال مقابل برنتفورد: لایق نتیجه ای جز این نبودیم اسامی بازیکنان رئال مادرید برای هفته اول لالیگا؛ اودگارد و کارواخال خط خوردند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فکر می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز جمعه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روزها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روزهای گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند‌.

دیگر خبرها

  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • زاکانی: برخی علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر
  • زاکانی: عده‌ای علاقه دارند یک عده خاصی در کشور سود کنند و عموم مردم ضرر کنند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)