Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره کل زندان‌های استان تهران، علی رستمی در بازدید شبانه از ندامتگاه تهران بزرگ، ضمن گفت و گو با مددجویان، کارکنان شیفتی و سربازان وظیفه و رسیدگی به مشکلات آنان پرداخت و در خصوص ارتقای سطح خدمات رفاهی دستورات لازم را صادر کرد همچنین سیستم آبرسانی این ندامتگاه و گزارش اقدامات انجام شده را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید سرزده گفت: به عنوان یکی از اولویت‌های برنامه‌های اجرایی، نقش مددکاران، روانشناسان و مشاوران در زندان‌های استان تهران بیش از پیش پررنگ‌تر خواهد شد زیرا  قسمت مهمی از فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی بر دوش این گروه از کارکنان است.

وی ادامه داد: مشاوره‌های تخصصی با زندانیان و بررسی اختلال درونی آنها می‌تواند از بار روانی زندانیان کاسته، اقدامی موثر در راستای کاهش آسیب رفتارهای پر خطر است. از این رو، مددکاران نقش مهمی در این مسیر دارند.

رستمی اظهارداشت: از سوی دیگر، با توجه به شرایط سخت کار زندان‌ها، توجه به امور کارکنان در کنار اصلاح و تربیت مددجویان باید در اولویت قرار گیرد زیرا زندان‌ها نیز به مانند جامعه‌ای کوچک اما با نیازهای یک جامعه بزرگ است و باید نگاه ویژه‌ای به آن شود.

مدیرکل زندان‌های استان تهران تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های ما برای اصلاح و تربیت زندانیان است و خواهد بود، هر شخصی علاقمند به قرار گرفتن در مسیر صحیح و سالم زندگی است ولی بازگشت به جامعه و تبدیل شدن به شهروندی مفید سخت و قطعاً امری شدنی و امکان پذیر است.

وی تأکید کرد: اعتقاد کلی سازمان زندان‌ها بر این است که اگر فردی با توجه به شرایط اجتماعی، اقتصادی و روانی مرتکب بزه و جرمی شد، نیازمند فرصتی دوباره برای اصلاح رفتار خود است و این فرصت با اجرا و عملیاتی کردن برنامه‌ ها به صورت کاربردی و علمی، ارائه طرح و ایده ‌های مفید توسط روانشناسان و ارتقای آموزش روانشناسان باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب‌ها مدیریت شهری قوه قضاییه اداره ‌کل زندان های استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت شهری قوه قضاییه اداره کل زندان های استان تهران مدیریت شهری قوه قضاییه اداره کل زندان های استان تهران زندان های استان تهران زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد