Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آغاز مرحله اول تزریق واکسن کرونا ویژه رانندگان و کارکنان اتوبوس درون شهری تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایمان غنی زاده گفت: در این مرحله بیش از یکهزار نفر راننده، کمک راننده و کارکنان بخش خصوصی و دولتی اتوبوسرانی تبریز  با مراجعه به سایت سلامت وزارت بهداشت و ثبت نام در آن دز اول واکسن کرونا را دریافت میکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا همواره شاهد کاهش استفاده شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی در سفرهای درون شهری بوده‌ایم که این بخش با خسارات زیادی مواجه شده و امیدواریم با انجام واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل عمومی و  شهروندان، شاهد ریشه‌کن شدن شیوع ویروس کرونا باشیم تا بار دیگر حوزه حمل و نقل عمومی رونق یافته و شهروندان نیز با اطمینان خاطر در سفرهای درون شهری خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

 غنی زاده تصریح کرد: با توجه به کاهش درآمد ناشی از محدودیت های کرونایی در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت پرداخت شده و۲۰ میلیارد ریال دیگر نیز با اخذ مجوزهای لازم و تأمین اعتبار و منابع مالی پرداخت خواهدشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واکسیناسیون تبریز شرکت واحد اتوبوسرانی حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

سازمان «افغانستان بدون پولیو» در افغانستان اعلام کرد از امروز 10 اردیبهشت در تمام ولایت‌ها، واکسیناسیون فلج اطفال آغاز شده است، همچنین هم‌زمان برای تقویت ایمنی کودکان در برابر بیماری به آنان ‌ویتامین E نیز داده می‌شود.

پیش‌تر وزارت بهداشت طالبان تأکید کرده بود: از آغاز سال 2024 تاکنون هیچ مورد مثبت ابتلا به فلج اطفال در افغانستان مشاهده نشده است.

گفتنی است افغانستان و پاکستان دو کشوری هستند که بیماری فلج اطفال هنوز کودکان آنها را تهدید می‌کند، این بیماری ویروسی درمان ندارد، دستگاه گوارش و در بعضی مواقع دستگاه عصبی مرکزی را درگیر می‌کند و فقط با واکسیناسیون قابل پیشگیری است.

رسانه‌های افغانستان نیز پیش‌تر به نقل از گزارش سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بودند دلیل اصلی گسترش این ویروس رفت‌ و آمدهای نامنظم مردم و بیماران از پاکستان به افغانستان در گسترش این ویروس تاثیرگذار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری رخ می‌دهد
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان