Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-معاون اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از بهره‌برداری دو نیروگاه بزرگ مقیاس یک و ۳.۵ مگاواتی در استان اصفهان خبر داد و گفت: اداره کل اوقاف استان اصفهان بالاترین رتبه نصب نیروگاه‌های خورشیدی را در سطح استان اصفهان دارد. - اخبار استانها -

امیرحسین اسماعیلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به اقدامات ارزنده بقاع استان اصفهان در زمینه راه‌اندازی نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی اظهار داشت: اداره‌کل اوقاف استان اصفهان بین دستگاه‌های اجرایی استان دارای بالاترین رتبه نصب نیروگاههای خورشیدی در سطح استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با بیان اینکه در مورد روند ادامه همکاری اوقاف و امور خیریه و توزیع برق شهرستان اصفهان تعاملاتی انجام شده، گفت: در این راستا روند کاهش هزینه‌های راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی در بقاع متبرکه با کمک توزیع برق استان گفت‌وگو شده و در نهایت کاهش 30 درصدی قیمت نصب نیروگاه‌ها با این روش به تصویب رسید.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: دو نیروگاه بزرگ مقیاس یک و 3.5 مگاواتی در امامزادگان استان اصفهان نیز برای سال جاری در دستور کار قرار گرفته و نیروگاه یک مگاواتی در مقبره علامه مجلسی با 15 میلیارد تومان اعتبار در دستور کار قرار می‌گیرد و امیدواریم که امسال به رقبات این مقبره اضافه شود.

وقتی در شرایط کمبود برق نیروگاه خورشیدی می‌تواند کمک‌کننده باشد؛ ضرورت توجه به نیروگاه‌های خورشیدی در سمنانساخت 5 هزار نیروگاه خورشیدی توسط بسیج در کشور؛ متقاضیان حمایت می‌شوند10 پروژه صنعت برق با فرمان وزیر نیرو در کرمان، فارس و کرمانشاه افتتاح شد / بهره‌برداری از 2 نیروگاه خورشیدی

اسماعیلی‌پور تصریح کرد: نیروگاه 3.5 مگاواتی نیز برای زمین‌های امامزاده آقا علی عباس بادرود در دستور کار قرار گرفته که هزینه بهره‌برداری از این پروژه نیز 53 میلیارد تومان برآورد شده است.

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه برای هر دو پروژه دستور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین تائیدیه شرکت توزیع برق استان اصفهان دریافت شده است، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم بخش قابل توجهی از این پروژه‌ها را در سال جاری اجرایی کنیم.

وی افزود: راه‌اندازی سه نیروگاه با ظرفیت 70 کیلووات نیز در شهر اصفهان برای سال جاری در دستور کار است، برای این امر تا سه روز آینده مناقصه برای اجرای طرح در سه امامزاده شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 400 کیلووات برق توسط نیروگاه‌های خورشیدی راه‌اندازی شده در بقاع متبرکه استان اصفهان تولید می‌شود، گفت: شرکت توزیع برق برای پرداخت هزینهه‌ای تولید برق بسیار به موقع عمل می‌کند.

اسماعیلی‌پور خاطرنشان کرد: هر سه ماه یک بار قیمت خرید برق توسط شرکت توزیع برق 20 درصد افزایش می‌یابد از این رو بازگشت سرمایه نسبت به میزان سرمایه‌گذاری بسیار خوب است.

انتهای پیام/166/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه نیروگاه خورشیدی استان اصفهان دستور کار راه اندازی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل تدینی ظهر پنجشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) با برگزاری مراسم سخنرانی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه‌های گرامیداشت شهادت امام صادق (ع) از روز گذشته در بقاع متبرکه گیلان با برگزاری کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن کریم آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ادامه داد: ۱۳۲ مبلغ بومی و مربیان قرآن کریم بقاع متبرکه در برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) مشارکت دارند.

تدینی اضافه کرد: ۲۵ ایستگاه صلواتی در بقاع متبرکه شاخص گیلان با توزیع چای و آش نذری و پخش مرثیه سرایی یاد و خاطره امام صادق (ع) را گرامی خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان از عموم مردم گیلان برای شرکت در مراسم گرامیداشت امام صادق (ع) در بقاع متبرکه دعوت کرد.

کد خبر 6095024

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • افتتاح بزرگ‌ترین جکوزی و نیروگاه‌های خورشیدی سقفی کشور در مجموعه موج‌های آبی مشهد
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود