Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@00:57:01 GMT

تاخیر مجدد در اکران «ونوم ۲»

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۰۰۵۳

تاخیر مجدد در اکران «ونوم ۲»

اکران فیلم تجاری «ونوم ۲» به دلیل شیوع کرونای دلتا در آمریکا، سه هفته به تاخیر افتاد.

 شیوع سویه دلتای کرونا هرچه را صنعت هالیوود در این چند ماه رشته کرده بود، پنبه کرد و کمپانی سونی پیکچرز با توجه به چشم‌انداز تاریک صنعت سینمای آمریکا و جهان، از تصمیم خود برای تاخیر دوباره تاریخ اکران قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی ونوم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونوم: بگذار قتل عام شود (Venom: Let There Be Carnage) به کارگردانی اندی سرکیس، پس از چند بار تاخیر به دلیل شیوع کرونا، سرانجام قرار بود ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) روی پرده سینماها برود اما اکران آن با سه هفته تاخیر به ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) موکول شد.

خبر تاخیر دوباره در اکران فیلم موردانتظار ونوم در حالی اعلام می شود که نرخ ابتلا به کرونا به دلیل بالا بودن شدت سرایت سویه دلتا در آمریکا به اوج خود رسیده است و این امر روند بازگشت سینمادوستان به سالن‌های سینما را تحت الشعاع قرار داده است. نتایج پژوهش جدیدی که توسط گروه تحقیقاتی ملی در آمریکا انجام شد، نشان داد تنها ۶۷ درصد از مردم حاضر به تماشای فیلم در سینماها هستند که این میزان ۳ درصد کمتر از هفته قبل و ۱۴ درصد کمتر از ماه گذشته است.

علاوه بر تداوم بحران سینمایی در گیشه آمریکای شمالی، گیشه بین‌المللی که وجودش برای موفقیت هر فیلم پرهزینه‌ای ضروری است، به دلیل شدت گرفتن شیوع کرونا در نقاط مختلف جهان به مشکل برخورده است.

ونوم ۲ اقتباسی از یک داستان مصور ماجراجویانه است. از بازیگران این فیلم می‌توان به تام هاردی، وودی هارلسون ، میشل ویلیامز ، رید اسکات و نائومی هریس اشاره کرد. هاردی در این فیلم به نقش شخصیت منفی کلاسیک فیلم‌های مرد عنکبوتی برگشته و این بار برای رویارویی با یک قاتل زنجیره‌ای صاحب قدرت‌های ویژه به نام کارنِج (با بازی وودی هارلسون) آماده می‌شود.

قسمت اول ونوم که در سال ۲۰۱۸ روی پرده سینماها رفت، موفقیت بزرگی به دست آورد و ۸۵۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون بهداشت درباره کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در تذکری گفت: موضوع دارو تاکنون ۴ مرتبه در جلسه نظارتی مجلس مورد بررسی قرار گرفته، اما تاکنون مشکل مردم در حوزه کمبود و گرانی دارو حل نشده است. آخرین جلسه نظارتی در این خصوص در ۱۹ دی ماه سال گذشته بود که رئیس مجلس به وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی فرصت دو ماهه ای برای اصلاح این وضعیت داد.   نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس در ادامه با اشاره به دو اتفاقی که قرار بود در حوزه دارو رخ دهد، عنوان کرد: بنا بود ۷۰ درصد هزینه دارو را بیمه‌ها و ۳۰ درصد آن را مردم پرداخت کنند، اما در حال حاضر این هزینه بین بیمه و مردم نصف شده است.   وی افزود: از سوی دیگر بیش از وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی مسئول این قضیه بودند به نحوی که بانک مرکزی باید به موقع منابع ارزی را تأمین می‌کرد که این اتفاق صورت نگرفت و به جای آن شاهد ارزپاشی برای سفر‌های خارجی و افزایش ۵۰۰ دلار به هزار دلار بودیم.   عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز تاکنون ۷۰ هزار میلیارد تومان طلب داروسازان و داروفروشان را نداده است، همچنین سازمان تأمین اجتماعی نیز هزینه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی را پرداخت نکرده؛ این در حالی است که مجلس شورای اسلامی حکیمانه و به صورت مقبول این موضوع را دنبال کرده است.   محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر با بیان اینکه بعد از بررسی‌ها و جلسات برگزار شده درخصوص دارو، شخص بنده نیز جلسه جداگانه‌ای با بانک مرکزی و وزارت بهداشت داشتم، گفت: بر اساس گزارش جمع‌بندی نظارتی کمیسیون بهداشت از این جلسه، سه دستگاه سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی و وزارت بهداشت در این خصوص مسئول هستند.   رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه قطعا بانک مرکزی در واگذاری ارز در اواخر بهار و ابتدای تابستان تأخیر داشته است، یادآور شد: این موضوع اشکالاتی را در توزیع دارو به وجود آورد که البته در پایان سال ۱۴۰۲ توانست به تعهدات خود عمل کند، اما به هر حال تأخیر داشت.   وی افزود: موضوع کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در این جلسه بر اساس ماده ۲۳۴ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس به رأی گذاشته می‌شود تا مجلس تشخیص خود را درباره آن اعلام کند، اما به هرحال موضوعات دیگر در حوزه ارزی و بودجه را پیگیری خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو تاخیر داشته است
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا