Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@19:11:45 GMT

ناگفته‌ای از زنده‌یاد علی سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۰۰۷۸

ناگفته‌ای از زنده‌یاد علی سلیمانی

داعیه حرفه ای گری داریم و جشنواره رفته ایم. در این میان همیشه از عوامل حرفه ای بهره گرفته و تمام تلاشمان در این 20 سال انجام عرض ادب از طریق رعایت استانداردهای ملی و بین المللی بوده و تا چه حد موفق بوده باشیم نمی دانم منتها یدک کشیدن یکی از سه نمایش پربازدید تاتر کشور آن هم در سالن اصلی تاتر شهر می تواند خط مرجعی برای ادعایمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سالهایی که با مرحوم نازنین علی سلیمانی روی صحنه بودیم ، نمایش "معمای مطربان پریشان" بود ، به مناسبت بزرگداشت سالروز اربعین حسینی ، آن هم در سالن همایش های برج میلاد ، خاطره ی زیر را از قول مدیر گروه هنری برایتان نقل می کنم:

یکی دو روزی بود می گفت دکتر جان من یک مشورت روانشناسی دارم. می خواهم خصوصی صحبت کنیم. اما هر روز که به برج میلاد می رسید زمان گریمش بود و فرصتی برای صحبت پیش نمی آمد. بالاخره آن روز گفت اگر عیبی نداشته باشد همزمان با گریم صحبت کنیم، می ترسم فرصت دیگری دست ندهد.

اتاق گریم را خلوت کردیم و گفتگو را آغاز. بهمن (صنیعی) فون صورتش را می زد و علی می گفت و من می شنیدم:

دکتر، من یک عادتی دارم نمی دانم بد است یا خوب! اگر کسی در مورد امام حسین علیه السلام بی حرمتی کند، یا به محرم و عزای سیدالشهدا طعنی بزند، آنچنان برافروخته می شوم و به اصطلاح رگ غیرت ترکی ام ورم می کند که نمی توانم جلوی خودم را بگیرم و با او درگیر می شوم. ناخواسته می بینم دارم سرش داد می زنم! اگر هم ادامه بدهد نمی توانم تحمل کنم و ممکن است یقه اش را بگیرم!

دکتر جان سَنُ الله من اختلال روانی دارم؟!

پرسیدم علی جان موضوع یا فرد دیگری هم هست که بتواند تو را اینقدر بی تاب و شعله‌ور کنند؟

گفت نه والله، اگر هم از چیزی عصبانی بشوم راحت تر خودم را کنترل می کنم. اما خداییش انگار امام حسین علیه السلام و عاشورا خط قرمزه منه! کسی به امام حسین علیه السلام و عزاداری و کربلا توهین کنه واقعا از خود بیخود می شوم و توهین اش رو بی جواب نمی گذارم. گفتگوی مان با چند راهکار کنترل خشم، اندکی ادامه پیدا کرد...

گریمش که تمام شد، از جا برخاست و گفت: آرام شدم دکتر... در پوست خودم نمی گنجم که روی این صحنه دارم نقش یک "مطرب شامی" را بازی می کند. پیشکشی باشد برای ارباب!

علی عزیز فارغ از پاسخ آن روزم به تو، امروز  برایت می نگارم، غیرتمندی ات به ارباب باعث شد میانه سوگواری اش گلچین شوی و از میان ما بروی! خوشا به حالت و روحت شاد.

* دکتر حرا، خاطره ای از نمایش معمای پریشانی، سالن برج میلاد 1393

کد خبر 1544930

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده

دریافت 7 MB کد خبر 6090785

دیگر خبرها

  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد