Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@12:08:04 GMT

شهر اصفهان یک کارگاه بزرگ عمرانی است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۰۳۴۷

شهر اصفهان یک کارگاه بزرگ عمرانی است

سازمان عمران شهرداری در طول دوران فعالیت همیشه منشأ سازندگی بوده است اما در شش سال گذشته فعالیت‌های اجرایی گسترده‌ای داشته و در سه سال اخیر نیز توانسته علاوه بر اجرای پروژه‌های بزرگ و متعدد، تراز مالی مثبت و فوق‌العاده‌ای را رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا بوژمهرانی در بازدید از از مجتمع تولیدی صفه سازمان عمران شهرداری اصفهان، اظهار کرد: شهر اصفهان یک کارگاه بزرگ عمرانی است و هر روز و هر ساعت در هر گوشه‌ این شهر بزرگ کارگران، کارشناسان، مهندسان، پیمانکاران و مدیران فنی در حال کار و تلاش برای حفظ و نگهداری و رشد و توسعه شهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: به طور قطع و یقین سازمان عمران شهرداری اصفهان یکی از پرچم‌داران در عرصه کار و خدمت است.

سرپرست شهرداری اصفهان تصریح کرد: فعالیت‌های معدنی، تولید انواع مصالح مورد نیاز زیرسازی راه‌ها، تولید بتن، آسفالت، انواع قطعات بتنی و اخیراً تولید انواع موزائیک فرش در زمینی به مساحت حدود ۷۰ هکتار در تمام ایام هفته در کارخانه تولیدی سازمان عمران در حال انجام است.

بوژ مهرانی ادامه داد: سازمان عمران شهرداری در طول دوران فعالیت همیشه منشأ سازندگی بوده است اما در شش سال گذشته فعالیت‌های اجرایی گسترده‌ای داشته و در سه سال اخیر نیز توانسته علاوه بر اجرای پروژه‌های بزرگ و متعدد، تراز مالی مثبت و فوق‌العاده‌ای را رقم بزند که امیدواریم این رویکرد در دوره جدید مدیریت شهری نیز استمرار یافته و ارتقا یابد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان رشد و توسعه شهرداری فرش برنا سازمان عمران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است