Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: حضور و دیدار آیت الله رئیسی و حجت‌الاسلام و المسلمین اژه‌ای از داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها باعث امید مردم است و یکی از ضعف‌های دولت سابق این بود که رئیس‌جمهور و مسئولان تصمیم‌گیر با مردم ارتباط مستقیم نداشتند.

خبرگزاری میزان - روزنامه رسالت نوشت: امان‌الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به حضور سر زده حجت‌الاسلام رئیسی و محسنی اژه‌ای در داروخانه‌ها، مراکز درمانی و بیمارستان بیان کرد: یکی از ضعف‌های دولت سابق این بود که رئیس‌جمهور و مسئولان تصمیم‌گیر با مردم ارتباط مستقیم نداشتند و یکی از دلایلی که مردم با مشکلات متعدد روبه‌رو بودند، همین عدم ارتباط مستقیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: مسئولان دولت قبلی از حال مردم خبردار نبوده و نمی‌دانستند آن‌ها درحوزه معیشت، سلامت و اقتصاد چه می‌کشند. به‌ویژه اینکه در یک سال و نیم گذشته ویروس کرونا زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است.

مردم خواستار حضور مسئولان در بین خودشان هستند

حسین پور تأکید کرد: حضور و دیدار حجت‌الاسلام رئیسی و اژه‌ای از داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها باعث امید مردم است و نشان می‌دهد رئیس‌جمهور و مسئولان تصمیم‌گیر می‌خواهند از نزدیک درد مردم را ببینند و متوجه شوند که آن‌ها چه می‌کشند. این نماینده مجلس افزود: مسئول باید مردمی باشد و بداند مردم با چه مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند تا بتواند مشکلاتشان را حل کنند. هرجا مسئولان بین مردم رفتند چه در دولت‌های سابق و چه نمایندگان مجلس که سفر‌های استانی داشتند همواره مؤثر بوده و رهبر انقلاب نیز همواره به ارتباط مستقیم با مردم تأکید داشتند.

او گفت: از طرف دیگر حضور مسئولان باعث آرامش مردم خواهد شد. چراکه اکنون کمبود‌ها و مشکلات به‌واسطه کرونا افزایش‌یافته و وضعیت عادی نیست. مردم نیاز به آرامش دارند و اکنون با حضور رئیس‌جمهور بین مردم آن‌ها احساس می‌کنند دولتی دارند که به آن‌ها توجه می‌کنند. اکنون تنهاترین و کوچک‌ترین کار‌هایی که می‌توانند بکنند توجه است.

حسین پور خاطرنشان کرد: مجموع تمام رفتار‌های مسئولان و آرامشی که به مردم می‌دهند زمانی ارزش پیدا می‌کند که پشت آن اقدام شود؛ بنابراین زمانی مردم احساس آرامش واقعی می‌کنند که نتیجه حضور آن‌ها در داروخانه‌ها و بیمارستان‌ها را ببینند و اقدامی انجام شود.

نماینده اسفراین در مجلس متذکر شد: نباید اجازه دهیم کار مسئولان به سر زدن به مراکز مختلف محدود شود بلکه مردم باید آثار این حضور را ببینند. اگر این آثار ملموس بود و امکانات موردنیازشان تأمین شد و نتیجه‌اش سریعا قابل‌مشاهده بود می‌توان به این دیدار‌های سرزده افتخار کرد.

او در انتها تصریح کرد:، اما اگر اقدامات مسئولان به دیدار‌های سرزده یا سرنزده محدود شود باعث دلسردی بیشتر مردم می‌شود. به نظر من حضور حجت الاسلام رئیسی موجب اقدام خواهد شد به‌ویژه اکنون‌که شیوع کرونا مشکل نخست کشور است.

در همین زمینه: بازدید رئیس قوه قضاییه از بیمارستان امام خمینی کرج

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: دستگاه قضایی رئیس قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دستگاه قضایی رئیس قوه قضاییه اسفراین در مجلس ارتباط مستقیم حجت الاسلام داروخانه ها رئیس جمهور اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم

تیم ملی امید آقایان برابر تیم کشور روسیه و شهر خانتی مانسیسک که در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار داشت به رقابت پرداخت و با نتیجه ۳.۵ بر ۰.۵ به پیروزی رسید و تیم ملی بانوان برابر تیم عراقی از شهر بغداد که در جایگاه نهم قرار داشت با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد و با احتساب این نتایج تیم ملی امید آقایان هم‌اکنون در جایگاه دوم و تیم ملی بانوان در جایگاه ششم جدول رده‌بندی و ۱۵ تیمی مسابقات قرار دارند. تیم ملی امید آقایان در فاصله‌ای بسیار نزدیک و ۲ امتیازی با تیم صدرنشین و نماینده روسیه میزبان قرار دارد و هم‌اکنون با ۱۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

تیم ملی بانوان نیز با ۹ امتیاز تیمی در رتبه ۶ جدول ۱۵ تیمی مسابقات شهر‌های آسیا قرار گرفته است و به دنبال بهبود رتبه خود طی دور پایانی است. دور نهم و پایانی این پیکار‌ها فردا برگزار می‌شود و طی این دور حساس تکلیف قهرمان، نایب قهرمان و مقام سومی مسابقات مشخص خواهد شد.

عملکرد ایرانی‌ها در این تورنومنت مورد تمجید روس‌ها و شطرنج‌بازان دیگر کشور‌ها قرار گرفته، زیرا چندین سال از این مسابقات دور بودند، اما امسال به همت سرپرست فدراسیون شطرنج اعزام به این مسابقات صورت گرفت و ایران هم‌اکنون نیز مدعی کسب عنوان در این جام معتبر آسیایی است.

تیم ملی امید آقایان در صورت کسب پیروزی و حداکثر امتیازات در دیدار فردا و از دست دادن امتیاز توسط صدرنشین شانس بسیار خوبی نیز برای کسب عنوان قهرمانی دارد؛ در غیر این صورت کسب مقام دومی ایران در این تورنومنت قطعی است. از آن طرف تیم ملی بانوان نیز می‌تواند امیدوار به کسب امتیاز و ارتقاء جایگاهش باشد، زیرا در دور‌های گذشته همواره میان ۴ یا ۵ تیم اول قرار داشت.

گفتنی است؛ تیم ملی امید آقایان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی بانوان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نشست هم‌افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین 
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد