Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی فرهادی فرماندار تهران ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، با اشاره به شرایط شکننده و همه‌گیری شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمراسم‌های عزاداری محرم الزامی است و هیئت‌های مذهبی موظف به اجرای این دستورالعمل‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تهران خطاب به مسئولان برگزاری مراسم‌های عزاداری در تهران گفت: مسئولین امر باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد شرکت‌کنندگان و زمان برگزاری مراسم به مدت ۲ ساعت توجه داشته باشند و مراسم صرفاً در مکان‌های روباز و دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.

وی افزود: ضمن تشکر از همه کسانی که در این مناسبت و مناسک مذهبی رعایت کامل پروتکل‌ها به عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌پردازند، خاطر نشان کرد: از همه هیأت‌ها، مساجد و برگزار کنندگان مراسم‌ها واقعاً عاجزانه تقاضا می‌کنیم که مسائل مربوط به پروتکل‌های بهداشتی و ابلاغیه‌های مصوب قرارگاه و ستاد ملی را حتماً مراعات کنند.

فرهادی با درخواست از مردم عزیز تهران برای رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، گفت: برخی از مجالس در داخل خانه‌ها برگزار می‌شود. خواهش ما این است که با مراعات این موضوعات انجام شود.

فرماندار تهران در پایان با تاکید بر اینکه شرایط کنونی کشور به لحاظ روند شیوع بیماری خطیر و حساس است؛ گفت: هر کاری را که انجام می‌دهیم اگر هماهنگی و همدلی مردم نباشد امکان موفقیت در آن نیست.

کد خبر 5280691

منبع: مهر

کلیدواژه: عیسی فرهادی ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان تبلیغات اسلامی شورای شهر تهران ویروس کرونا محرم 1400 واکسن کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ماه محرم شهرداری تهران قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا وضعیت معابر کیفیت هوای تهران ستاد ملی مقابله با کرونا ولی تیموری مهدی چمران پروتکل های بهداشتی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمات عزاداری در سراسر استان گیلان توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری  خواهند پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز خواهند داشت.

مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه‌زنی امروز از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های برگزار می شود.

همچنین  امروز ساعت ۱۷ در میدان شهدای ذهاب رشت تجمع عزاداری برپا خواهدشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان