Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-29@23:20:54 GMT

سویه دلتا سدی در برابر بهبود تقاضای نفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۰۶۳۸

سویه دلتا سدی در برابر بهبود تقاضای نفت

بر اساس گزارش آژانس بین المللی انرژی، تاثیرات اقتصادی سویه دلتای کووید 19 به این معنی است که پیش بینی درباره پیشی گرفتن تقاضای نفت از عرضه در حال رنگ باختن است.

به گزارش «انرژی امروز» از وال استریت ژورنال، آژانس بین المللی انرژی در گزارش جدید خود از بازار جهانی نفت می گوید که با بدتر شدن وضعیت پاندمی کرونا و نیز بازنگری هایی که در داده ها انجام شده است، نشان می دهد که چشم انداز تقاضای جهانی نفت «به طور قابل توجهی کاهش یافته» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران به شدت نگران کاهش قاضای کمودیتی ها در چین هستند، در پکن در هفته گذشته تمامی نمایشگاه های بزرگ این شهر تعطیل شد. این اقدامات و دیگر اقدامات برای کنترل انتشار سویه دلتای کرونا در روزهای اخیر سرمایه گذارانی را به وحشت انداخته است که پیش از این نگران وضعیت شکننده بهبود اقتصاد چین بودند.

آژانس بین المللی انرژی پیش بینی های خود از تقاضای نفت در سال 2021 را تا 100 هزار بشکه در روز و برای سال 2022 تا 200 هزار بشکه در روز کاهش داد.

هم آژانس بین المللی انرژی و هم اوپک اعتقاد دارند که عطش دنیا برای نفت در نیمه های دوم سال آینده میلادی به سطح پیش از کرونا باز گردد.

برچسب هاآژانس بین المللی انرژی (IEA) انرژی امروز بهبود تقاضای نفت روزنامه وال استریت ژورنال سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) کرونا دلتا

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی IEA انرژی امروز بهبود تقاضای نفت روزنامه وال استریت ژورنال سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک کرونا دلتا آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو آژانس بین المللی انرژی تقاضای نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین

روسیه روز شنبه بار دیگر به طور گسترده تاسیسات انرژی اوکراین را گلوله باران کرد و برق در برخی مناطق این کشور قطع شد.

به گزارش فارس؛ «جرمان گالوشچنکو» وزیر انرژی اوکراین گفت که روسیه روز شنبه به تاسیسات انرژی اوکراین در سه منطقه این کشور حمله کرد.
 
به گزارش خبرگزاری «رویترز»، گالوشچنکو گفت که حملات روسیه مناطق «دنیپروپتروفسک» در مرکز اوکراین و مناطق غربی «لویو» و «ایوانو فرانکیفسک» را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، روسیه به چهار نیروگاه حرارتی اوکراین حمله کرده است.

شرکت اوکراینی «دی تک» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:«روسیه بار دیگر به طور گسترده تاسیسات انرژی اوکراین را گلوله باران کرد. تجهیزات این شرکت آسیب جدی دیده است و کارگران انرژی در تلاش هستند تا عواقب حمله را از بین ببرند.»

از 22 مارس به این سو، نیروهای روسیه بمباران تاسیسات برق اوکراین را تشدید کرده و تقریبا هر روز به نیروگاه‌های حرارتی، آبی و سایر زیرساخت‌های انرژی حمله می کنند.

با وجود آب و هوای معتدل بهاری در هفته‌های اخیر، اوکراین با کسری برق مواجه شده و دولت مجبور شد برق را در چند منطقه قطع کند و به واردات برق روی آورد.

تحلیلگران معتقدند که نیروهای روسیه عملیات تهاجمی جاری را حفظ کرده و در برخی مناطق تشدید کرده، احتمالاً از شرایط آب و هوای بهاری و کمبود تجهیزات اوکراین قبل از رسیدن کمک‌های نظامی وعده داده شده غرب بهره‌برداری می‌کنند.

نیروهای روسیه همچنین به دنبال تضعیف پدافند هوایی تخریب شده اوکراین در تلاش برای فروپاشی شبکه انرژی و آسیب طولانی مدت به زیرساخت‌ها و ظرفیت صنعتی دفاعی اوکراین هستند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین نیز اعلام کرد که در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای بین مسکو و کی‌یف برای پایان «عملیات ویژه نظامی» روسیه در اوکراین وجود ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • ناامیدی رژیم صهیونیستی از شکست طرح بین‌المللی‌اش برای توقف فعالیت آنروا