Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:01:35 GMT

مرمت شکستگی لوله آب در بندر امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۰۷۵۶

مرمت شکستگی لوله آب در بندر امام خمینی (ره)

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طریقی سرپرست اداره آبفای بندر امام خمینی (ره) گفت: با وقوع شکستگی لوله آب در چهارراه امام حسین (ع) نیرو‌های تلاشگر آبفا به محل اعزام و پس از اخذ مجوز‌های لازم از ادارات مربوطه ماننده شهرداری و شرکت زیر ساخت (مخابرات) نسبت به تعمیر و مرمت خط لوله ۸ اینچ آزبست اقدام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: رفع این شکستگی که اصلی‌ترین تقاطع پر تردد مرکزی شهر واقع شده بود، بدلیل وجود لوله گاز و باکس خطوطه فیبر نوری و موقعیت محل شکستگی که نزدیکی اتصال محل شکستگی و خاکبرداری، تخلیه و پاکسازی اطراف خط حادثه دیده در عمق ۲ متر بحمدالله عملیات تعمیر بدون حادثه و با موفقیت انجام و به پایان رسید.

طریقی بیان داشت: پس از انجام تعمیرات، توزیع آب با کمترین زمان ممکن قطعی، حدود نیم ساعته به حالت عادی برگشت و مشکل مرتفع گردید و توان خود را جهت به روز رسانی تعمیرات شبکه بکار بسته ایم.

سرپرست اداره آبفای بندر امام خمینی (ره) در پایان از شهروندان درخواست داشت به محض اطلاع از هرگونه حادثه در انشعابات، شبکه‌های توزیع وخطوط انتقال و اطلاع از وجود انشعابات غیر مجاز با سامانه ارتباطات مردمی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب تماس گرفته شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شکستگی لوله لوله آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است

به گزارش جام جم آنلاین البرز، رحیم خاکی اظهار کرد: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسرا‌های ایرانی به ثبت جهانی رسید.
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد و باید هر چه سریعتر برای این موضوع اقدام شود.
او با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیری هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست، بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یکبار به صورت کامل مرمت بنا صورت گیرد.
به گفته او کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه و یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی است که در راستای حمایت از تولید ملی نیز قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • مرمت کاروانسرای ینگی‌امام ۲۰۰ میلیارد تومان می‌خواهد
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرگ ۲ کارگر پیمانکاری شهرداری شیراز حین کار
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری