Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی چهارمین مرحله جشنواره مسابقات دوچرخه سواری پیست سرزمین موج های آبی با برگزاری ۴ ماده مسابقه سرعت و نیمه استقامت پیست برگزار شد.

مسابقات پیست در ماده های ۳۰۰۰ متر بزرگسالان، ۲۰۰۰ متر جوانان، ۵۰۰ متر، ۲۰۰ متر و کایرین در دو رده سنی بالای ۱۸ سال (بزرگسالان) و زیر ۱۸ سال (جوانان) پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ در پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه مشهد و به میزبانی هیات دوچرخه سواری مشهد با حضور ۶۰ دوچرخه سوار از استان‌های کرمان، کرمانشاه، خوزستان، ایلام، قزوین و خراسان رضوی برگزار شد که در پایان این رقابت ها نفرات برتر هر ماده و رده به شرح زیر مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۲۰۰ متر بزرگسالان، محمد دانشور (خراسان رضوی)، فرزاد روح‌الهی (کرمان) و احسان خادمی (خوزستان) به ترتیب اول تا سوم شدند. در  ۲۰۰ متر جوانان محمدامین رحیم آبادی (کرمان) قهرمان شد و علیرضا شیری (کرمانشاه) و محمدحسین فدایی (خراسان رضوی) دوم و سوم شدند.

در ۵۰۰ متر بزرگسالان محمد دانشور (خراسان رضوی) قهرمان شد. فرزاد روح‌الهی (کرمان) دوم و حسن حصاری (خراسان رضوی) به مقام سوم بسنده کرد. علیرضا شیری از کرمانشاه قهرمان بخش ۵۰۰ متر جوانان شد. محمدامین رحیم آبادی از کرمان به عنوان دوم رسید و سهیل عباسیان از خراسان رضوی سوم شد.

در ۳۰۰۰ متر بزرگسالان به ترتیب داوود محمدآبادی (خراسان رضوی)، امیرحسین محمدی (خراسان رضوی) و مصطفی لقمانیان (خوزستان) اول تا سوم شدند. در ۲۰۰۰ متر جوانان، سپهر نظافتی، امیرعلی علیزاده قناد و بنیامین فنایی، هر سه از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کایرین بزرگسالان، محمد دانشور (خراسان رضوی) قهرمان شد. احسان خادمی (خوزستان) به مدال نقره رسید و فرزاد روح‌الهی (کرمان) مدال برنز را از آن خود کرد. در کایرین جوانان، محمدامین رحیم آبادی (کرمان)، علیرضا شیری (کرمانشاه) و محمدحسین فدایی (خراسان رضوی) اول تا سوم شدند.

به ۱۰ نفر اول هر ماده و رده سنی جوایزی جمعا به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال با حمایت سرزمین موج‌های آبی مشهد اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اول تا سوم شدند متر بزرگسالان دوچرخه سواری متر جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد