Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با تمام توان آماده‌ایم تا در محورهای مراقبتی، حمایتی و نظارتی طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان باشیم. - اخبار استانها -

سردار احمد شفاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان، با اشاره به اینکه خطاب سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مقابله بل کرونا هم مسئولین و هم مردم بودند، اظهار داشت: یکی از تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و سایر ظرفیت‌های نیروهای مسلح در مدیریت بیماری کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: این بار هم با تمام توان آماده‌ایم تا در محورهای مراقبتی، حمایتی و نظارتی طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان باشیم. در دوره قبلی اجرای این طرح پنج هزار و 500 بیمار بعد از شناسایی توسط همکاران بسیجی ما به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان معرفی شده و خدمات درمانی دریافت کردند.

عادی‌انگاری کرونا مهمترین معضل سیستان و بلوچستان/ طرح «شهید سلیمانی» با فوریت احیا شود"طرح شهید سلیمانی" با هدف بیماریابی و کاهش ورودی بیمارستانها مجدداً اجرا می‌شودمشکل کمبود دوز دوم واکسن برکت در سیستان و بلوچستان برطرف شد

وی خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته 28 هزار بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه توسط مجموعه سپاه و بسیج در استان توزیع شده و 140 هزار وعده غذای گرم نیز طبخ و توزیع شده است. در دوره جدید، تشکیل قرارگاه استانی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت استانداری و عضویت شخص فرماندار ضرورت دارد.

سردار شفاهی تصریح کرد: تحلیل علمی و آسیب‌شناسی گام‌های قبلی طرح شهید سلیمانی و تقویت فعالیت‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی از دیگر اقداماتی است که باید انجام شود. در مجموع سپاه و بسیج تا هر زمان نیاز باشد در میدان حضور همه‌جانبه خواهد داشت.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان