Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی از ترخیص فوری محموله بزرگ سرم از مرز بازرگان با دستور ویژه قضایی و برای تأمین نیاز کشور خبر داد.

وی اظهار داشت: در سه روز گذشته۴۰ تریلی حامل سرم از مرز بازرگان ترخیص و دستورات قضایی لازم برای اقدامات فوق‌العاده و خروج خارج از نوبت صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دادستان ماکو اقدامات قضایی را انجام و همین روند به مرور در چند روز آینده ادامه دارد که در نتیجه آن، کامیون‌ها در حال بارگیری و انتقال به مراکز توزیع هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی سرم مرز بازرگان ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد

سینا بنی اسد گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می کنند.

وی افزود: فورا دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد. 

دادستان عمومی وانقلاب ماهان تصریح کرد: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و ۲ متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده اند، صادر شده است.

بنی اسد با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب ماهان گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • کشف ۱۷ قبضه کلت کمری در پیرانشهر
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر