Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس سازمان حمل ‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: حدود ۵۰۰ راننده هنوز موفق به دریافت دز اول واکسن کرونا نشده‌اند.

منوچهر خسرو زاده با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون رانندگان تاکسی اظهار کرد: از آغاز طرح واکسیناسیون رانندگان تاکسی تاکنون، ۸۵۰۰ نفر از تاکسی‌داران در رده سنی ۵۰ سال در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ هزار تاکسی‌دار زیر مجموعه شهرداری کرج فعالیت دارند که برخی از آنها بر مبنای اولویت سنی قبلا واکسینه شده بودند.

این مسئول با اشاره به برنامه ریزی برای تزریق دز دوم واکسن به رانندگان تاکسی اضافه کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته بنا شده از فردا تزریق دز دوم واکسن به صورت خودرویی در دانشگاه آزاد آغاز شود.

خسرو زاده تاکید کرد: علاوه بر این ظرف چند روز آینده تاکسی‌داران می‌توانند برای تزریق دز دوم به سازمان حمل و نقل بار و مسافر هم مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: به جز تاکسی‌داران تا کنون ۴۰۰ نفر از رانندگان اتوبوس‌های ملکی و بخش خصوصی نیز دز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان حمل ‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج در پاسخ به اینکه چند راننده تاکسی موفق به دریافت دز اول نشده‌اند، گفت: حدود ۵۰۰ راننده هنوز موفق به دریافت دز اول نشده اند که طی چند روز آینده شرایط واکسینه شدن آنها نیز فراهم می شود.

وی افزود: تمام رانندگان خطی و چرخشی و افرادی که کارنامه تاکسی دارند مشمول طرح واکسیناسیون هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری کرج طرح واکسیناسیون رانندگان تاکسی رانندگان تاکسی تزریق دز دوم دز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

 عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرد  که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند