Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@05:13:35 GMT

یوونتوس و ناکامی موقت در جذب ستاره ایتالیایی

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۱۴۰۰

یوونتوس و ناکامی موقت در جذب ستاره ایتالیایی

یوونتوس نتوانست در اولین دور مذاکرات رسمی برای مانوئل لوکاتلی از ساسولو با این تیم به توافق برسد.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس ماه هاست برای خرید مانوئل لوکاتلی، هافبک ایتالیایی باشگاه ساسولو اقدام کرده و قصد دارد یکی از بازیکنان موثر آتزوری در راه قهرمانی در رقابت های یورو 2020 را جذب کند. اما نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد دور اول مذاکرات توافقی به همراه نداشته و طرفین تنها قرار گذاشته اند هفته بعد و در جلسه ای دیگر، روند انتقال لوکاتلی به یوونتوس را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع اولین جلسه یک ساعته با موکول کردن مذاکرات در روزهای آینده پایان یافته است.

 

 

ساسولو رقم 40 میلیون یورو را برای فروش مانوئل لوکاتلی اعلام کرده است. البته جالب اینجاست پاول ندود، نایب رئیس یوونتوس اخیرا مدعی شد ارزش گذاری هافبک ایتالیایی از سوی باشگاه ساسولو منصفانه بوده و در واقع خرید مانوئل لوکاتلی ارزش پرداخت چنین رقمی را دارد.

 

اما به نظر می رسد ترجیح یوونتوس جذب قرضی مانوئل لوکاتلی با بند  خرید برای تابستان سال آینده است. لوکاتلی همچنین مورد توجه تیم هایی از لیگ برتر انگلیس نیز قرار گرفته و از آرسنال به عنوان یکی از مقاصد احتمالی این بازیکن نام برده می شود، اما به نظر خود او علاقه دارد فصل بعد لباس یوونتوس را به تن کند. بیانکونری فصل جدید سری آ را در تاریخ 22 آگوست و با دیدار مقابل اودینزه آغاز کرده و امیدوار است تا آن مقطع برای خرید مانوئل لوکاتلی با مدیران ساسولو به توافق رسیده باشد.

پاول ندود (مدیر ورزشی) تیم ملی ایتالیا مانوئل لوکاتلی نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 نقل و انتقالات اروپا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا مانوئل لوکاتلی نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 نقل و انتقالات اروپا یوونتوس مانوئل لوکاتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم) مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم) درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی