Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم کشتی آزاد جوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان راهی روسیه شد و تیم فرنگی جوانان نیز روز سه شنبه تهران را به مقصد روسیه ترک می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان طی روزهای 25 تا 27 مرداد در شهر «اوفا» کشور روسیه برگزار خواهد شد. علی قلی‌زادگان در 57 کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی در 61 کیلوگرم، حسن عبادی در 65 کیلوگرم، عرفان الهی در 70 کیلوگرم، سبحان یاری در 74 کیلوگرم، محمد نخودی در 79 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در 86 کیلوگرم، مهدی حاجیلوئیان در 92 کیلوگرم، علیرضا عبدالهی در 97 کیلوگرم و علی اکبرپور در 125 کیلوگرم ترکیب تیم اعزامی به جوانان جهان را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از استعفای پژمان درستکار، مسئولیت فنی این تیم به محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی سپرده شد که مصطفی میرعمادیان، فردین معصومی، احسان امینی و مصطفی آقاجانی نیز به‌عنوان مربی در کنار این تیم هستند. شاگردان محسن کاوه ساعت 5 صبح امروز (23 مرداد) راهی روسیه شدند.

تیم کشتی فرنگی جوانان ایران نیز برای حضور در رقابت‌های جهانی روسیه، روز سه‌شنبه 26 مرداد ماه راهی این کشور می‌شود. ترکیب تیم اعزامی به این مسابقات به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی
60 کیلوگرم: سعید اسماعیلی
63 کیلوگرم: ایمان محمدی
67 کیلوگرم: دانیال سهرابی
72 کیلوگرم: امیر عبدی
77 کیلوگرم: محمدحسین آذرم دخت
82 کیلوگرم: محمد ناقوسی
87 کیلوگرم: علی عابدی درزی
97 کیلوگرم: مرتضی القوسی
130 کیلوگرم: امیرمحمد بیات
سرمربی: روح‌الله میکائیلی
مربیان: سیامک (میرحسین) قیطاسی، عزیز ناقوسی، پیمان مرادی، صابر میرزاده و نظام حسینی
ماساژور: محسن پاپی
سرپرست: علی عبدی

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی  جوانان جهان طی روزهای 29 تا 31 مرداد ماه برگزار می‌شود.

دعوت از مربی سازنده برادران گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی/ حضور نجاتی در وزن جدید

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است

امیرحسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر در دو بخش پسران و دختران است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره محل برگزاری مسابقات گفت: با توجه به امکانات خوب دانشگاه آزاد اسلامی همدان و کنار هم بودن سالن مسابقات، خوابگاه و سلف سرویس، مسابقات در این مکان برگزار خواهد شد.

حسنی خاطرنشان کرد: از همکاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان جهت میزبانی این رقابت‌ها هم تقدیر می‌کنیم که باعث رونق ورزش استان به واسطه میزبانی‌های متعدد ورزشی شده‌اند.

وی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان در این مسابقات بیان کرد: شورای فنی هیئت وزنه‌برداری همدان انتخاب دختران و پسران اقدام به رأی‌گیری کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: بر این اساس عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.

وی افزود: همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

حسنی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری پسران همدان بیان کرد: سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان)، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان)، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان)، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

وی افزود: همچنین بر اساس رأی‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

کد خبر 6089953

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین