Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:28:54 GMT

۸۲ تیم بسیج دزفول در طرح شهید سلیمانی مشارکت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۱۵۹۶

۸۲ تیم بسیج دزفول در طرح شهید سلیمانی مشارکت می‌کنند

به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار محمدرضا لیلی زاده روز شنبه در جریان بازدید از خبرگزاری ایرنا دفتر دزفول به مناسبت روز خبرنگار افزود: علاوه بر این تیم‌های بسیج، تمام نیروهای بسیج شهرستان دزفول از جمله بسیج دانشجویی و بسیج پزشکی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به آغاز پیک جدید کرونا در شهرستان دزفول گفت: نیروهای بسیج و سپاه برای جلوگیری از سرایت ویروس در جامعه و کمک به کادر درمان وارد عمل شده‌اند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: امروز جلسه‌ای در مورد تقسیم وظایف برای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب درخصوص مقابله با کرونا در ناحیه مقاومت بسیج دزفول برگزار و مقرر شد تمام ظرفیت بسیج برای طرح شهید سلیمانی و واکسیناسیون مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به راه اندازی سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مسجد توتونچی، مسجد صاحب الزمان(عج) جنوبی و مسجد گاومیش آباد افزود: سالن ۹ دی صالحین دزفول نیز آماده خدمات رسانی به مردم برای مقابله با کرونا است.

سرهنگ لیلی‌زاده با بیان اینکه تمام ظرفیت بسیج بدون هیچ چشمداشتی وارد عرصه شده است، گفت: اخیرا رئیس جمهوری و معاون اول وی دستور واردات واکسن را داده‌اند و قرار است شهریور ماه واکسن ایرانی برکت نیز به دست ما برسد از این رو باید زیرساخت‌های لازم را برای واکسیناسیون در شهرستان افزایش دهیم.

وی با اشاره به اشتیاق بالای مردم دزفول برای واکسیناسیون افزود: شلوغی مراکز تجمیعی واکسیناسیون دزفول به دلیل همین اشتیاق بالا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: نیروهای بسیج در سه ماه گذشته در مرکز تجیمعی شهید درویش‌زاده دزفول در زمینه نگهبانی، تامین امنیت و سایر امور در حال خدمت رسانی هستند.

خبرنگاری از مشاغل سخت و پراسترس است

 سرهنگ لیلی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم به ویژه شهید محمود صارمی و تسلیت ایام محرم گفت: خبرنگاران به صورت شبانه روزی در حال انجام رسالت خطیر خود هستند.

وی خبرنگاری را از مشاغل سخت و پراسترس دانست و افزود: برخی اخبار منفی در روحیه خبرنگاران هم تاثیر منفی به جا می‌گذارد ولی خبرنگاران با وجود حقوق و دستمزد پایین با تعهد و جسارت بالا به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: شهید محمود صارمی در راه اطلاع رسانی و انتشار اخبار واقعی جان خود را تقدیم کرد و تا آخرین لحظه حیات به کار خبرنگاری پرداخت.

وی افزود: کنسولگری و سفارتخانه‌ها جزو نقاط امنی هستند که باید از تمام بلایا منفک باشند ولی متاسفانه گروه طالبان حداقل‌ها را هم رعایت نکردند و این خبرنگار را به همراه هشت دیپلمات دیگر به شهادت رساندند.

سرهنگ لیلی‌زاده از خبرنگاران خواست همواره تعهد، صداقت و امانت‌داری را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند و در این راه تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول همراه با مسوول روابط عمومی این ناحیه و مسوول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در دزفول، یاد و خاطره شهدای عرصه قلم به ویژه شهید محمود صارمی را گرامی داشتند.

شهید صارمی خبرنگار اعزامی ایرنا به مزار شریف افغانستان در سال ۱۳۷۷ در حمله طالبان به کنسولگری ایران همراه با چند دیپلمات دیگر به شهادت رسید.

شورای فرهنگ عمومی یک سال بعد این روز را به عنوان روز خبرنگار در تقویم جمهوری اسلامی ثبت کرد.

برچسب‌ها روز بسیج مستضعفان روز خبرنگار دزفول خوزستان پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز بسیج مستضعفان روز خبرنگار دزفول روز بسیج مستضعفان روز خبرنگار دزفول خوزستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، در دیدار با اعضای مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر و جمعی از خلبانان یک شرکت هلیکوپتری گفت: در دهه‌های گذشته نتوانسته‌ایم جایگاه معلم را به خوبی تبیین کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: معلم و استاد کسانی هستند که نسلی از دانشمندان فیلسوفان و اندیشمندان را تربیت می‌کنند و وظیفه خطیر آموزش به نسل آینده را بر عهده دارند.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: معلمان بستر ساز رشد و توسعه کشور هستند و رسالت خود را با آموزش به دانش آموزان ایفا می‌کنند. ۴ هزار و ۹۰۵ معلم و استاد شهید داریم که در دوران دفاع مقدس در راه حفظ وطن جان فشانی کردند.

وی گفت: معلمی‌شغلی سراسر عشق است و بی واسطه در تلاش بوده‌اند که آینده کشور رو به رشد باشد. معلمان در واقع با لسان و قلمشان در راه کار خیر تلاش می‌کنند. شهید علی لندی که به درون آتش رفت تا جان دیگران را نجات دهد نتیجه اقدامات همین معلمان ایثارگر ما است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در پایان از اساتید مؤسسه علمی‌کاربردی هلال احمر، خلبانان هلیکوپتری و مدرسان نمونه معاونت آموزش جمعیت هلال احمر تقدیر و تجلیل کرد.

کد خبر 6094589

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی؛ پس از ۴۰ سال کشف و شناسایی شد
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج