Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@14:48:50 GMT

رئال در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۱۶۸۸

رئال در لیگ برتر انگلیس بازی خواهد کرد؟

موندو دپورتیوو در خبری عجیب مدعی شد که فلورنتینو پرز قصد دارد رئال مادرید را از لالیگا به لیگ برتر انگلیس ببرد.

به گزارش مشرق، موندو دپورتیوو اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید از تصمیمات خاویر تباس، رئیس لالیگا خسته شده و می‌خواهد به لیگ برتر انگلیس نقل مکان کند.

قرارداد لالیگا با کمپانی CVC در این چند روز اختلافات باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و بیلبائو با لالیگا را به اوج رسانده و پرز حالا قصد دارد راهی لیگی دیگر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرز که با مخالفت تباس در خصوص سوپرلیگ مواجه شده و می‌خواهد زیر قرارداد لالیگا با کمپانی CVC بزند، در اندیشه این است که لالیگا را تحریم کند.

موندو نوشت که در کنار لیگ برتر انگلیس، پرز می‌خواهد اگر این اتفاق رخ نداد، احتمال پیوستن به لیگ‌های ایتالیا و آلمان را نیز در نظر گیرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان لیگ برتر انگلیس فلورنتینو پرز رئال مادرید لالیگا لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟