Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اقدامی عجیب آنهم در روزهای آغازین دولت یازدهم، تیم دولت قبل از تکاپو نیافتاده وبه اقدامات غیر قانونی خود در سازمان منطقه آزاد کیش ادامه می دهند. در حالی که دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد طی نامه ای هر گونه عزل و نصب و بکارگیری نیروی جدید را اکیدا ممنوع اعلام کرده و در خصوص […]

در اقدامی عجیب آنهم در روزهای آغازین دولت یازدهم، تیم دولت قبل از تکاپو نیافتاده وبه اقدامات غیر قانونی خود در سازمان منطقه آزاد کیش ادامه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد طی نامه ای هر گونه عزل و نصب و بکارگیری نیروی جدید را اکیدا ممنوع اعلام کرده و در خصوص مرخص کردن مدیران جذب شده در سال ۱۴۰۰ هم دستور داده است، اما مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در تقابل با این دستور و در اقدامی غیر منتظره نسبت به تغییر کامل هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات کیش اقدام کرده است.

این در حالیست که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در خردادماه سال جاری نیز مغایر با قانون، یکی از اعضای شورای شهر را به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش که درواقع شهرداری جزیره کیش است منصوب کرد که با همین سمت نامزدانتخابات شورای شهر کیش نیز بود که با پایین‌ترین رای و مجددا به شورای شهر راه یافت.

اگرچه گفته می شود یکی از دلایل برکناری دسته جمعی هیات مدیره شرکت عمران، آب و خدمات کیش، صورتجلسه آخر هیات مدیره و دستور تعیین تکیف انتصاب مذکور بوده باشد، اما به نظر می رسد وابستگان دولت قبل در این جزیره با این جابجایی ها قصد انعقاد چند قرارداد را داشته و با حذف نیروهای خدوم در منطقه، افرادی نزدیک یا وابسته به خودشان را در آنجا منصوب کنند تا منافع کارسازی شده آنها در سالهای آتی در جزیره کیش حفظ شود.

لازم به ذکر است درمورخه 1400/5/19 و براساس تغییرات تغییرات جدید آقایان عبدالنبی شرفی ( عضو فعلی شورای شهر و سرپرست فعلی شرکت عمران، آب و خدمات) ، محمدحسین آقایی، میثم غفاری و آرش نیکفرجام که زمان دولت آقای روحانی جذب سازمان منطقه آزاد کیش شده اند و بدون هیچگونه سابق مدیریتی مرتبط و با شعار بومی سازی، بعنوان اعضای جدید هیئت مدیره این شرکت معرفی شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد کیش هیات مدیره شرکت عمران آب و خدمات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید