Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@14:53:36 GMT

با ساخت ۱۷۰ مدرسه میهن به طرح «آجر به آجر» پیوست

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۱۸۹۹

با ساخت ۱۷۰ مدرسه میهن به طرح «آجر به آجر» پیوست

با امضای تفاهم نامه ای میان مدیران عامل گروه صنعتی میهن و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، این شرکت به طرح "آجر به آجر" پیوست.

 

به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن، در این نشست، حمایت از توسعه و ترویج فرهنگ مشارکت در مدرسه سازی را ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد که طرح "آجر به آجر" به یک پویش همگانی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که هدف از اجرای طرح آجر به آجر، توسعه فرهنگ مشارکت، همدلی و مسئولیت پذیری اجتماعی ست و دانش آموزان و آینده سازان کشور می توانند با مشارکت در این طرح در امر مقدس مدرسه سازی سهیم شوند.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن، مدرسه‌ سازی را یک وظیفه معنوی و بسیار پربرکت می دانند که می‌ تواند بر بهبود زندگی فرزندان میهن اثر سازنده ی بلند مدت داشته باشد .

 

براساس گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، گروه صنعتی میهن تاکنون احداث بیش از ۱۷۰ مدرسه در سراسر کشور را متعهد شده و بهره برداری تعدادی از این پروژه ها از هفته گذشته آغاز گردیده است و همچنان ادامه خواهد داشت.

یادآور می شود که در نشست امضای تفاهم گروه صنعتی میهن و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دكتر مهاجرانی معاون مشاركت‌ها و برنامه‌ريزي سازمان نوسازی مدارس کشور، مهندس ابوالفضل پایداری مدیرعامل گروه صنعتی میهن ، مهندس قورچي بيگي مديركل مشاركت‌هاي مردمي سازمان و مهندس جعفری مدیرعامل جامعه خیرین حضور داشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی گروه میهن میهن آجر به آجر خیرین مدرسه ساز علیرضا زاکانی محمد مخبر محرم شب های محرم کابینه پیشنهادی رئیسی علی سلیمانی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گروه صنعتی میهن آجر به آجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، علی‌مردان مردانی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان، اظهار کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز حدود ۲۵ سال است فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۵ این فعالیت به‌صورت رسمی شکل گرفت.

وی ادامه داد: مجمع خیرین مدرسه ساز یک سازمان مردم نهاد است که وظیفه آن جذب و ترویج فرهنگ خیر در راستای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی‌ست‌.

مدیر عامل خیرین مدرسه ساز چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز استانی، شهرستانی و مدرسه‌ای برگزار می‌شود که امسال در ۱۹ اردیبهشت شاهد بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خواهیم بود.

مردانی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز متعهد شدند که ۶۴ میلیارد تومان در راستای توسعه و بهسازی مدارس هزینه کنند که بالای ۵۰ میلیارد آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: حدود ۴۰۰ خیر مدرسه ساز و حدود ۸۲ پروژه نیمه فعال خیری در استان وجود دارد که نیازمند اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی است و انشاالله با همت خود خیرین به اتمام خواهند رسید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز چهارمحال و بختیاری گفت: نحو مشارکت خیرین برعهده خود آن‌هاست ولی مجمع سعی کرده این مشارکت‌ها هدفمند و در جهت رفع مشکلات آموزش‌وپرورش باشد، بیشتر این مشارکت‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله کوهرنگ و لردگان بوده است.

کد خبر 747911

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • تاکید استاندار قم بر‌ حمایت از خیرین مدرسه‌ساز
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو