Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:45:22 GMT

تجهیز یک سالن ورزشی به تخت‌های بستری کرونا در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۱۹۷۸

تجهیز یک سالن ورزشی به تخت‌های بستری کرونا در قزوین

ایسنا/قزوین مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: در شرایطی که تعداد موارد مثبت کرونا در قزوین در حال افزایش است، تصمیم گرفتیم سالن ورزشی شرکت گاز قزوین را برای بستری بیماران کرونایی تجهیز کنیم.

قدرت‌الله مهدیخانی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه تعداد موارد مثبت کرونا در قزوین در حال افزایش است، اظهار کرد: از این روی که در حوزه مدیریت بحران باید برای حوادث آینده پیش‌بینی‌هایی صورت بگیرد، در شرایط کرونایی فعلی سالن ورزشی شرکت گاز قزوین برای بستری بیماران کرونایی تجهیز شده است؛ این سالت ۱۰۰ تخت ظرفیت دارد که فعلاً ۳۰ تخت در آن قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: چون سالن ورزشی شرکت گاز به بیمارستان شهید رجایی نزدیک است می‌تواند به صورت یک بیمارستان صحرایی عمل کرده و خدمات مناسبی را به بیماران ارائه دهد. در این سالن ورزشی برای بیماران کرونایی کپسول اکسیژن در نظر گرفته می‌شود البته هنوز بیماری در این سالن پذیرش نشده است و امیدواریم شرایط به گونه‌ای ادامه یابد که نیاز به بستری در این تخت‌ها نباشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین با اشاره به بی‌توجهی مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: لازم است مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند تا شرایط استان و کشور بهتر شود و بتوانیم پیک پنجم کرونا را زودتر پشت‌سر بگذاریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خیز پنجم کرونا همه باهم علیه کرونا قزوين سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دیدار در سالن شادروان علی حمیدی برگزار شدو شاگردان پیمان ولی پور علی رغم اینکه نیمه اول را به حریف واگذار کردند، اما با تلاش فراوان و تشویق‌های بی امان تماشاگران، امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کردند و توانستند در کوارتر سوم بازی را به تساوی بکشاند و در کوارتر چهارم کار را یک‌سره کنند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۶۵ بر ۵۴ به نفع فرش مشهد به پایان رسید.

جوانان فرش مشهد پنجشنبه آز ساعت ١٧ در سالن حمیدی رودر روی کاله قرار خواهند گرفت

دیگر خبرها

  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • حس خوب حمایت
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین