Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:20:49 GMT

۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در نوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۱۲۰۴۶

۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در نوشهر کشف شد

به گزارش روابط عمومی این شرکت، کیوان فرح زاد افزود: این دستگاه ها در جریان اعلام شهروندان قانونمدار و بازدیدهای دوره ای گروه های تست و بازرسی انشعابات برق در شهرستان نوشهر شناسایی و ضبط شده است.

وی ادامه داد: میزان مصرف برق این دستگاه های کشف شده جمعا ۳۰ کیلووات است که با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی در شهرستان نوشهر جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرح زاد با اعلام این که استفاده از دستگاه های ارز دیجیتال بدون مجوز غیر قانونی است ، از مردم خواست به منظور جلوگیری از تضییع حقوق سایر شهروندان، درصورت مشاهده استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، مراتب را با شماره تلفن های "١٢١ " و "١٥٢١" اطلاع رسانی کنند.

اردیبهشت امسال نیز ۲۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در شهرستان نوشهر کشف شد و این در حالی است سال گذشته ۴۳۶ دستگاه بیت کوین غیرمجاز از ۶ مزرعه استخراج رمز ارز در غرب مازندران کشف و جمع آوری شده بود.

بر اساس اعلام شرکت توزیع برق غرب مازندران ، مشترکان متخلفی که از انرژی برق برای استخراج ارز دیجیتالی استفاده کرده و باعث خسارت سنگین به شبکه شدند مطابق دستورالعمل ارسالی از توانیر برخورد و مبلغی معادل ۶۸ میلیارد ریال بهای انرژی بابت جریمه این دسته از مشرکین صادر شده است.

برچسب‌ها رمز ارز نوشهر مازندران شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز نوشهر مازندران رمز ارز نوشهر مازندران شركت توزيع نيروی برق استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج الماس از گل صدتومانی

دانشمندان چینی با استفاده از کربن استخراج‌شده از گل‌های صدتومانی قرمز، الماس ۳ قیراطی تولید کردند.

به گزارش خبرآنلاین، بنابه گفته وانگ جینگ، مدیر عامل شرکت تایم پرامیس لوئویانگ، الماس مصنوعی ساخت شرکت‌شان با استفاده از فناوری استخراج کربن ماده زیست‌زا (گل صدتومانی)، تحت دما و فشار بالا کشت می‌شود.

اگرچه تولید الماس مصنوعی با استفاده از فناوری استخراج عنصر کربن خالص از گل صدتومانی نسبتا پیچیده است، شرکت تایم پرامیس چینی قصد دارد از منابع دیگر مانند مو، استخوان و حتی گل‌های دیگر، کربن استخراج کند. آن‌ها این کار را با استفاده از ابزار‌هایی که برای شکستن پیوند‌های شیمیایی بین اتم‌های کربن استخراج‌شده طراحی کرده‌اند انجام دهند. درواقع این دانشمندان اتم‌های کربن حاصل را مانند ساختار الماس کنار هم قرار داده و ترکیب می‌کنند تا به الماس واقعی دست بیابند.

دیگر خبرها

  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • بهترین روش کاشت موی طبیعی در ایران چیست ؟
  • خسارت جبران ناپذیر در کم توجهی به امر نماز
  • استخراج الماس از گل صدتومانی + عکس
  • استخراج الماس از گل صدتومانی
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است