Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اینکه ناصر الخلیفی در مراسم معارفه مسی اظهار داشت که امباپه می‌ماند ولی به نظر می‌رسد ستاره پاریسی خواهان پیوستن به رئال مادرید است.

به گزارش قدس آنلاین، روزهای آینده برای امباپه و فوتبال اروپا بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود. با اینکه ناصر الخلیفی، ریاست باشگاه پاری سن ژرمن در مراسم معارفه لیونل مسی اعلام کرد که امباپه در پاریس می‌ماند ولی اخبار رسانه‌های اسپانیایی حاکی از این است که ستاره فرانسوی به شدت می‌خواهد راهی رئال مادرید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آ.اس در گزارش امروز خود نوشت که امباپه ساعات سرنوشت سازی را در پاریس خواهد گذراند. او امشب در مقابل استراسبورگ بازی خواهد کرد ولی پس از آن قصد دارد در روز دوشنبه در خصوص جدایی از این باشگاه با سران قطری صحبت کند.

به گفته اکیپ، رئال مادرید نیز در نظر دارد که امباپه را هر طور شده در این تابستان خریداری کند.  فابریزیو رومانو نوشت که رئال مادرید چون برای فروش ایسکو پیشنهادی دریافت نکرده حالا راضی است که اودگارد را به فروش رساند. اکیپ مدعی شد که با فروش اودگارد رئال مادرید مشکلی برای پرداخت قیمت بالای امباپه نخواهد داشت. این رسانه فرانسوی قیمت پیشنهادی رئال برای امباپه را ۱۵۰ میلیون یورو خواند.

گازتا دلا اسپورت نیز نوشت که دوشنبه روز مهمی برای پاریس خواهد بود زیرا مشخص می‌شود که آیا مسی،امباپه و نیمار مثلث پاریس را خواهند ساخت یا باید به جای امباپه به دنبال شخصی دیگر بگردیم.

قرارداد امباپه با پاریس در تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد. او از تمدید قرارداد سر باز زده و پاریس نیز دلش نمی‌خواهد که سال آینده او را رایگان به رئال مادرید یا تیمی دیگر واگذار کند. به همین علت انتظار می‌رود که سرنوشت کیلیان امباپه در روز دوشنبه مشخص شود.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کیلیان ام باپه فوتبال اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، شب برای امباپه و پاریسی‌ها تلخ تمام شد و همان تک گل فولکروگ برای برتری دورتموند در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان کفایت می‌کرد. سه‌شنبه بعد در پاریس سرنوشت فینالیست مشخص می‌شود و این همان دیداری است که امباپه منتظرش است.

ستاره اول پی اس جی که یک نیمه بسیار ناامیدکننده داشت، در 45 دقیقه دوم کمی بهتر بازی کرد و یک توپ او نیز با بدشانسی به تیر خورد.

امباپه که هرگز دوست ندارد با ناکامی از پی اس جی خداحافظی کند، ساعاتی پس از بازی در استوری اینستاگرام خود با انتشار عکس زیر نوشت: «این بخش اول بازی بود، ما پاریس هستیم.»

در واقع کیلیان معتقد است هنوز چیز تعیین نشده و بی‌تاب بازی برگشت است تا با درخشش در پارک دو پرنس تیمش را راهی فینال لیگ قهرمانان کند.

دیگر خبرها

  • بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 به روایت کارتون / فیلم
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است