Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اسبق کمیته ملی المپیک گفت: حمید سجادی جزو مدیرانی است که هم اهلیت ورزشی دارد و هم دارای تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی مرتبط در حوزه ورزش است و در بخش‌های مختلف ورزش و حتی اجرایی سال‌ها سابقه مدیریتی دارد.

به گزارش برنا، سیدمصطفی هاشمی‌طبا درخصوص معرفی سیدحمید سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان از سوی دولت سیزدهم اظهار داشت: من سال‌ها با سجادی کار کرده‌ام، او جزو مدیرانی است که هم اهلیت ورزشی دارد و هم دارای تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی مرتبط در حوزه ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی سال‌ها در بخش‌های مختلف ورزش و حتی اجرایی سابقه مدیریتی دارد و از تجربیات خوبی بهره می‌برد، اما باید دید در کار چه اتفاقاتی پیش می‌آید.

رییس اسبق کمیته ملی المپیک گفت: باید بینیم چه توقعاتی از سجادی دارند یا خواهند داشت و سپس می‌توان نظر کامل‌تری داد. به نظرم ورزش ایران برای خروج از سکون نیاز دارد تا ارتباط ویژه و مستمری با وزارت آموزش و پرورش داشته باشد و فکر می‌کنم سجادی می‌تواند این ارتباط را تقویت کند.

او خاطرنشان کرد: قطعاً مدیران ورزشی دیگری توانایی اداره وزارت ورزش و جوانان را دارند و سجادی هم یکی از کسانی است که می‌تواند از عهده این کار برآید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هاشمی طبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۱۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال

وزیر ورزش به طور ضمنی با تغییر نام تیم استقلال مخالفت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال گفت: کمیسیونی به عنوان کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها داریم و هر باشگاهی که بخواهد تغییر نام بدهد بایستی مسیر قانونی را طی کند لذا تقاضا داریم هر باشگاهی در هر سطحی چه بزرگ و یا خُرد قرار است تغییر نام دهد بایستی مسیر قانونی خود را طی کند.

کیومرث هاشمی با این جملات، عملا تغییر نام باشگاه را به تصویب زیر مجموعه خودش منوط کرده است و با توجه به حرف و حدیث‌های مطرح شده در مورد احتمال تحریم شدن استقلال در میادین آسیایی، باید گفت اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام استقلال منتفی است و اولین تصمیم مالک جدید باشگاه آبی ، وتو شده است. تصمیمی آماتوری که از علی عسگری رئیس سابق صداوسیما بعید بود.

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • دستور وزیر ورزش درمورد تغییر نام استقلال
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی